Adecco osallistuu palkkahallinnon osaajien kouluttamiseen ja työllistämiseen

Uutinen   •   Marras 01, 2016 18:58 EET

Adecco Finland Oy on käynnistämässä palkanlaskijoiden koulutusta yhteistyössä Pirkanmaan työ- ja elinkeinotoimiston ja Teak Teknologiakeskuksen kanssa. Koulutus on tarkoitettu Pirkanmaan alueen työttömille ja työttömyysuhan alaisille henkilöille, joilla on halukkuutta kouluttautua palkanlaskijan ammattiin sekä työllistyä alalle.

”Meillä on hyviä kokemuksia rekrytointikoulutuksesta eri alojen erityisosaajien löytämiseksi asiakkaillemme. Marraskuussa käynnistyvä palkanlaskijoiden koulutus vastaa Adeccon omaan tarpeeseen löytää osaavia ja motivoituneita palkkahallinnon ammattilaisia. Haluamme myös yhteiskuntavastuullisuuden nimissä tarjota uudenlaisen uramahdollisuuden kaupallisen peruskoulutuksen omaaville työttömille työnhakijoille”, Adecco Finland Oy:n Henkilöstö- ja viestintäjohtaja Virpi Ojakangas kertoo.

Haemme koulutukseen ensisijaisesti kaupallisen peruskoulutuksen omaavia palkanlaskennasta kiinnostuneita henkilöitä. Valintakriteereissä painottuvat erityisesti palveluhenkisyys ja asiakaslähtöisyys sekä vahva halu oppia uutta. Adeccossa työtä tehdään tiimeissä, joten joukkuepelaajan taitoja tarvitaan. Nopeasti kasvava liiketoiminta Pirkanmaalla asettaa omat positiiviset haasteensa myös palkkahallinnolle, joten aika ajoin kiireellisessä ja paineellisessakin ympäristössä on hyvä viihtyä. Vastaavasti tarjoamme monipuoliset oppimisen mahdollisuudet, energisen tiimin ja mukavan työympäristön.

TE-toimiston ja Teakin järjestämä koulutusohjelma on hyvin työelämälähtöinen ja sen sisältö on suunniteltu tiiviissä yhteistyössä Adeccon palkkahallinnon asiantuntijoiden kanssa. Teoriajaksojen lisäksi merkittävä osa opiskelusta tapahtuu työssäoppimisjaksoilla Adeccossa. Adecco Finland Oy sitoutuu työllistämään opiskelijat koulutuksen päätteeksi.

Koulutus on tarkoitettu Pirkanmaan alueen työttömille työnhakijoille ja työttömyysuhan alla oleville henkilöille. Annamme mielellämme lisätietoa koulutuksesta. Jos kiinnostuit, soita Riikka Mansnerukselle numeroon 050 4444 452.

Kommentit (0)