AdsNinjan kilpailut saa myynnin räjähtävään kasvuun

Pohjoismaiden johtavimpiin affiliate verkostoihin lukeutuva AdsNinja on huomannut julkaisijoille suunnattujen myyntikilpailujen olevan tehokas tapa herättää mielenkiintoa mainostajien kampanjoita kohtaan.

”Mainostajien tarjoamat myyntikilpailut ovat mainio tapa herättää julkaisijoiden kiinnostus kampanjoiden ajamiseen ja täten lisätä myyntiä. Meillä on käytössä monenlaisia kilpailuita joissa on palkintoina Apple tuotepalkintoja, tietokoneita, matkapuhelimia, televisioita, luksusristeilyjä ymv. Koska kampanjaan yhteydessä oleva kilpailu ja houkutteleva palkinto lisää julkaisijoiden intoa ajaa liikennettä kampanjaan myös myynti lisääntyy. Mainostajat ovat olleet tyytyväisiä tuloksiin”, kertoo AdsNinjan Affiliate Manager Petter Nyström.

Julkaisijat ovat ylpeitä omasta työstään ja usein myös erittäin kilpailuhenkisiä, minkä takia kilpailu on oiva tapa aktivoida heitä. AdsNinja palkitsee julkaisijansa myös hyvillä myyntiprovisioilla ja bonuksilla.

• Yritystoimi

• markkinointi
  • myynti
  • affiliate-markkinointi