HISTORY OHJELMATIEDOT HEINÄKUU 2019

Lehdistötiedote   •   Kesä 03, 2019 08:55 EEST

Moon Landings: The Lost Tapes

Host Brad Meltzer enlists America's help to find lost and stolen historical artefacts, which are going missing from museums and public collections at an alarming rate. Among the missing items are the historic Moon Tapes that hold the clearest footage from the Apollo 11 moon landing. Then, President Lincoln's brilliantly written Bixby Letter that inspired the movie Saving Private Ryan is gone. Plus; the daring heist of George Washington's false teeth from the Smithsonian Museum.

Lisätietoja A+E Networks® -yhtiöstä
A+E Networks on palkittu maailmanlaajuinen mediayhtiö, jonka monipuoliseen kuluttajatarjontaan kuuluu niin televisiokanavia ja nettisivuja, kotivideoita ja -DVD:itä kuin pelejä ja opetusohjelmistojakin. A+E Networks koostuu seuraavista brändeistä: A&E®, Lifetime®, HISTORY®, LMN®, FYI™, H2™, A+E Studios™, HISTORY en Español™, Crime + Investigation™, Military HISTORY™, Lifetime Real Women®, A&E IndieFilms®, A+E Networks International®, A+E Networks Digital® ja A+E Networks Consumer Products™. A+E Networksin kanavat ja brändiohjelmisto saavuttaa yli 335 miljoonaa kotitaloutta 200:llä eri alueella. A+E Networks, LLC. on Disney-ABC Television Groupin ja Hearst Corporationin yhteisyritys.

Lisätietoja A+E Networks® UK -yhtiöstä
A+E Networks UK on A+E Networks® ja Sky -yhtiöiden yhteisyritys. Televisioyhtiö lähettää laadukkaita, mullistavia fakta- ja viihdekanavia kuten HISTORY®, Lifetime®, Crime + Investigation®, H2® ja BLAZE®. A+E Networks UK aloitti toimintansa marraskuussa 1995, ja yhtiöllä on kanavia lähes 100 maassa halki Iso-Britannian, Pohjoismaiden, Benelux-maiden, Keski- ja Itä-Euroopan, Afrikan ja Lähi-Idän. Yhtiöllä on toimistot Lontoossa, Varsovassa, Kööpenhamina, Amsterdam ja Johannesburg.

PDF-tiedosto