Altia avasi oman verkkosivuston teollisuusasiakkaille

Altia on avannut uuden teollisuusasiakkaille suunnatun verkkosivuston, www.altiaindustrial.com. Sivusto kokoaa yhteen kaikki Altian yritysasiakkaille tarjoamat tuotteet ja palvelut sekä tarjoaa tietoa yhtiön tärkeimmille raaka-ainetoimittajille, suomalaisille viljelijöille.

Teolliset tuotteet ja palvelut, Altia Industrial Services, muodostavat noin neljänneksen koko Altia-konsernin liikevaihdosta. Tuotevalikoimaan kuuluvat muun muassa ohratärkkelys paperi- ja kartonkiteollisuuden sideaineeksi ja elintarviketeollisuuden raaka-aineeksi, tekniset etanolit ja liuottimet sekä Naturet-maalämpönesteet maalämpöjärjestelmiin. Altia Industrial Services tarjoaa myös erilaisia sopimusvalmistusratkaisuja alkoholijuomateollisuudelle sekä etanoli- ja liuotintuotteiden valmistajille ja jälleenmyyjille. Yhteisvaikutuksessa Altian alkoholijuomaliiketoiminnan kanssa teolliset palvelut parantavat yhtiön raaka-aineiden käytön sekä tuotanto- ja logistiikkakapasiteetin tehokkuutta.

Altia on aiemmin tarjonnut eri alojen teollisuusasiakkailleen erillisiä verkkopalveluja, mutta nyt verkkokauppa ja erilliset palvelut haluttiin koota helposti saman katon alle. Yhtenäisen sivuston myötä Altia pystyy tarjoamaan aiempaa enemmän teollisuustuotteisiin ja -palveluihin liittyvä tietoa sekä palvelemaan paremmin yritysasiakkaitaan.

Sivustosta on sekä suomenkielinen versio että englanninkielinen ja ruotsinkielinen versio.

Altian konsernisivusto www.altiacorporation.com kertoo entiseen tapaan Altiasta yrityksenä, ja www.viinimaa.fi-sivusto taas on kuluttajille suunnattu sivusto, josta löytyy tietoa Altian juomista.

• Maatalous, maanviljely, kalastus

• koskenkorvan tehdas
  • rajamäki
  • altia industrial services

Altia on Pohjoismaiden ja Baltian johtava alkoholijuomayhtiö, jonka tuotevalikoima koostuu viineistä ja väkevistä juomista. Altia-konserniin kuuluva Altia Industrial Services on laadukkaita ratkaisuja teollisille kumppaneilleen tarjoava pohjoismainen toimija, jonka ydinosaamista on uusiutuvien maatalousraaka-aineiden jalostaminen ja tuotteistaminen.

www.altiacorporation.fi

www.altiaindustrial.fi