Älvsbytalon ostajat ovat talokauppaansa tyytyväisimpiä

Uutinen   •   Huhti 13, 2018 17:02 EEST

RTS:n tutkimuksen mukaan Älvsbytalo on ylivoimainen asiakastyytyväisyydessä verrattuna muihin talopakettivalmistajiin.

Älvsbytalo sai muita talopakettitoimittajia paremmat arviot jokaisessa tutkimuksen asiakastyytyväisyyttä mittaavassa asiassa: tyytyväisyys talotoimitukseen, talomyyjään, talotehtaaseen ja pystytykseen.

– Asiakkaiden tyytyväisyys Älvsbytaloon on ollut alan kärkitasoa jo vuosikymmenten ajan, kertoo tutkimusjohtaja Jaakko Jussila Rakennustutkimus RTS Oy:stä. – Nyt viimeisimmässä tutkimuksessa Älvsbytalo oli peräti jokaisessa ominaisuudessa ykköspaikalla, mikä on huikean hyvä tulos.

Rakennustutkimus RTS Oy on puolueeton, suomalainen tutkimusyritys, joka on seurannut rakentamisen markkinoita jo vuodesta 1983.

Älvsbytalot myydään muuttovalmiina, jolloin talokaupassa pitää koko kokonaisuuden osua kohdilleen, jotta ostaja on tyytyväinen lopputulokseen. Älvsbytalo valitaan talotoimittajaksi tutkimuksen mukaan etenkin talotoimituksen täydellisyyden, tilaratkaisujen sopivuuden, hyvän talomallin ja lyhyen toimitusaikataulun ansiosta.

– Käytännössä muuttovalmiin Älvsbytalon saa tontille jo noin kolmen kuukauden kuluessa tilauksesta, kertoo Älvsbytalon myyntijohtaja Petri Torvinen. – Kauhajoen talotehtaallamme käynnistyi vuoden alussa uusi tuotantolinjasto, joka varmistaa ja nopeuttaa toimitusketjuamme entisestään.

Lisätietoja:

Älvsbytalo Oy, myyntijohtaja Petri Torvinen, puh. 020 7939 621