Rovaniemellä avataan Älvsbytalon esittelytalo

Uutinen   •   Loka 21, 2016 12:53 EEST

Rovaniemen Vennivaaran asuinalueella vietetään tänä viikonloppuna avajaisia, kun Älvsbytalon rakentama omakotitalo avataan asiakkaille taloesittelykäyttöön. Kyseessä on Älvsbytalon 1-kerroksinen, 81,5-neliöinen Mainikki, jossa on päätyterassi sekä aurinkokennolämmitys. Talossa on mahdollisuus tutustua myös tämän syksyn sisustustrendeihin, sillä talon on sisustanut IKEA.

Uudenkarhea omakotitalo on taloesittelykäytössä, ja lisäksi talossa pitää toimistoaan Älvsbytalon edustaja Ahti Nalli.
– Tämä talo on sopiva pienelle perheelle, omaksi kodiksi tai vaikkapa kakkosasunnoksi. Pohjaratkaisultaan Mainikki-talo on avara: siinä on iso yhtenäinen tupakeittiö ja kaksi makuuhuonetta sekä sauna, Nalli kuvailee. Lisäksi energiatehokkuutta lisää moderni aurinkokennolämmitys ja arjen helpottamiseksi pihapiirissä on samaan tyyliin sopiva autotallivarasto.

Esittelytalo sijaitsee noin 4,5 kilometrin päässä Rovaniemen keskustasta Kittilään, Vennivaaran asuinalueella. Esittelytalo on sopimuksen mukaan avoinna juuri silloin kun asiakkaille sopii.

– Katsomme, että Rovaniemi on Lapin keskittymä ja tänne rakennetaan paljon. Haluamme palvella omakotitalorakentajia entistä paremmin ja tarjota heille mahdollisuuden tutustua taloihimme paikan päällä. Esittelytalossa asiakkaamme voivat rauhassa tutustua viimeisimpiin talomalleihimme ja erilaisiin materiaalivaihtoehtoihimme, Älvsbytalon myyntijohtaja Petri Torvinen kertoo.

Älvsbytalo on myynyt Suomessa muuttovalmiita omakotitaloja jo 1980-luvulta lähtien, ja ensimmäiset talot rakennettiin juuri Rovaniemelle.

Uuden esittelytalon avajaisia vietetään perjantaina 21.10. ja lauantaina 22.10. klo 12-17 osoitteessa Aurinkokuja 1, Vennivaara, Rovaniemi.

Korkeaa laatua markkinoiden edullisimpaan hintaan on syy, miksi Älvsbyhus on Pohjoismaiden suurin puisten tilaelementtitalojen valmistaja. Yhtiön 71-vuotisen historian aikana yli 40 000 perhettä on valinnut kodikseen Älvsbytalon. Talot rakennetaan sisätiloissa valmiiksi tilaelementeiksi, jotka ammattitaitoiset asentajat pystyttävät. Älvsbyhus on ruotsalainen yritys, jolla on Suomessa tytäryhtiö, talotehdas ja 13 myyntikonttoria. Kauhajoen tehdas on toimittanut yli 3000 taloa vuodesta 2005 lähtien.