Suomen parhaat maksuehdot

Uutinen   •   Huhti 13, 2018 17:04 EEST

Älvsbytalon asiakkaana maksat vasta siinä vaiheessa, kun talosi on muuttovalmis.

Talokauppa. Päätös rakentaa uusi talo on usein suurimpia perheen tekemiä päätöksiä, joka monesti aiheuttaa ahdistusta ja huolta siitä, miten kaikki järjestyisi parhaiten.

– Tiedämme, että talonrakentamispäätökseen liittyy aika lailla huolta. Ihmiset voivat olla huolissaan siitä, saavatko he todella sen mitä tilaavat, valmistuuko talo ja onko se toiveiden mukainen. Jotta talonrakennus olisi mahdollisimman turvallista, pidämme huolta siitä, että maksat kaiken sitten, kun urakka on hyväksytty lopputarkastuksessa, sanoo Petri Torvinen.

– Periaatteessa maksat siinä vaiheessa, kun talo on muuttovalmis.

Ei ole vaaraa, että joutuisit suorittamaan neljä tai viisi osamaksua näkemättä varsinaista lopputulosta.

Sinun ei myöskään tarvitse huolestua siitä, että joku yrittäjä tekee konkurssin tai rakennustyötä ei tehdä valmiiksi luvatulla tavalla.

Petri Torvisen mielestä Älvsbytalo kunnioittaa suuresti monien tuntemaa huolta.

– Emme halua, että asiakkaidemme on maksettava näkemättä lopputulosta. Kunnioitamme suuresti monien tuntemaa pelkoa ja uskomme, että tämä pelko voi olla esteenä monille talon rakentamisesta kiinnostuneille. Siksi tarjoamme nyt markkinoiden parhaat maksuehdot.

Lisätietoja:

Myyntijohtaja Petri Torvinen puh. 020 7939 621