​ Älvsbyhus-konserni on rakentanut jo 40 000 taloa

Lehdistötiedote   •   Loka 13, 2016 16:22 EEST

Kauhajoen talotehtaalla on rakennettu Älvsbytaloja vuodesta 2005 lähtien.

Jälleen on saavutettu yksi virstanpylväs Älvsbyhus-konsernin historiassa – yrityksen 40 000. talo rakennetaan tällä viikolla Älvsbyn talotehtaalla Pohjois-Ruotsissa.

– Tuntuu, kuin olisimme vastikään rakentaneet 20 000. talon, mutta siitä onkin kulunut jo 15 vuotta, sanoo Älvsbyhus-konsernin johtaja Kent Johansson.

Älvsbyhus-konsernille tämä viikko on historiallinen viikko, sillä juuri nyt rakentuu parhaillaan talo nro 40 000 ja se kuljetetaan junalla tukholmalaiselle perheelle. Vuonna 1960 valmistui talo numero 1, ja sen jälkeen on jo 39 999 taloa myyty ja toimitettu perheille Ruotsissa, Suomessa ja Norjassa.

– Kiitos kuuluu meidän upealle henkilökunnallemme, jonka ansiosta olen varma, että kymmenen vuoden sisällä juhlimme jo 50 000. taloa, Johansson sanoo.

Kent Johansson ja hänen veljensä Stefan ovat talonrakentajia jo kolmannessa sukupolvessa. Vuodesta 1960 lähtien muuttovalmiita talopaketteja valmistava konserni on tehnyt järjestelmällistä tuotekehitystyötä, joka näyttää nyt tuloksia. Älvsbyhus on ollut Ruotsin suurin pientalovalmistaja jo vuosituhannen vaihteesta lähtien.

– Jokainen talo on erityinen. On mahtava tunne tietää, että olemme auttaneet jo 40 000:a perhettä toteuttamaan unelmakotinsa. Toivotamme perheille lämpimästi onnea uuteen kotiinsa, sanoo Johansson.

Älvsbytalo – muuttovalmis talopaketti

Älvsbytalon muuttovalmis talopaketti tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden hankkia oma koti avaimet käteen -periaatteella. Pohjoismaiden markkinajohtajan pitkään kokemukseen perustuvat menetelmät takaavat korkean laadun, edullisen hinnan ja nopean toimituksen. Olemme toimittaneet yli 39 000 taloa Pohjoismaissa asuville perheille, mikä tekee meistä yhden Pohjoismaiden suurimmista talovalmistajista. Talotehtaamme sijaitsee Kauhajoella.