Vangitse syksyn näytöslavojen ilme – ARTISTRY™ tuo markkinoille Luxe Metallics -värikokoelman

Syksyn ja talven meikille on tyypillistä näyttävyys: sähköiset rajausvärit, kimaltelevat luomivärit ja huomiota herättävät ajaukset. ARTISTRYn syksyn ja talven muodikas värikokoelma on saanut innoituksensa muotinäytöslavoilta Pariisista New Yorkiin. Sille tyypillisiä piirteitä ovat metallinhohtavat silmämeikit ja runsaasti pigmenttiä sisältävät puuterit. ARTISTRYn ensiluokkaiset tuotteet auttavat sinut ottamaan vastaan syksyn ja talven 2016.

Loihdi dramaattinen ja hohtava silmämeikki ARTISTRY’s Luxe Metallic Eye Shadow Trio -luomiväripaletilla (44,15 €). Paletti sisältää kolme sävyä: Platinum, Emerald ja Amethyst. Sileä luomiväri on helppo levittää ja häivyttää. Se sopii sekä hillittyyn päivämeikkiin sekä kerrostettuna kimaltelevaan iltameikkiin.

Syksyn ja talven 2016 muotinäytöslavoilla nähtiin erittäin graafisia silmämeikkejä. Käynnistä kausi oikein houkuttelevalla ARTISTRY Signature Colour Purple Luxe longwearing liquid eyeliner -rajausvärillä (36,25 €).

Viekoitteleva violetti sävy levittyy sulavasti ja rajaa, muotoilee tai korostaa silmiä monipuolisesti. Voimakkaat ja runsaat violetit pigmentit tuottavat sähköisen lopputuloksen, jossa on juuri oikea häivähdys hohtoa. Vedenkestävä, tahraamaton ja leviämätön nestemäinen rajausväri kuivuu nopeasti.

Kauden muotinäytöksissä nähtiin erittäin voimakkaita ja näyttäviä rajauksia. Kokoelman kolmas tuote on 3D Face Powder (26,65 €). Rasia sisältää kuusi hohtavaa syksyistä sävyä, joissa on pehmeä kimallus ja pehmeät värit. Vaaleanpunaisen ja kullan sävyt sopivat kaikkiin ihonväreihin ja viimeistelevät syksyn ja talven näytösmeikin täydellisesti. Puuterit ovat kevyitä eivätkä saa ihoa tuntumaan raskaalta.

ARTISTRY Luxe Metallic Eye Shadow Trio, Suositeltu jälleenmyyntihinta: 49.60 EUR
ARTISTRY Signature Colour Purple Luxe longwearing liquid eyeliner, Suositeltu jälleenmyyntihinta: 33.90 EUR
ARTISTRY 3D Face Powder, Suositeltu jälleenmyyntihinta: 29.94 EUR

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

• artistry
  • makeup
  • fall collection

Amway on yksi maailman johtavista suoramyyntiyrityksistä. Vuonna 1959 Yhdysvalloissa Adassa perustettu Amway toimii yli 100 maassa ja alueella, ja sen liikevaihto vuonna 2015 oli 9,5 miljardia Yhdysvaltain dollaria.

Amway on pyörittänyt menestyvää yritystoimintaa Euroopassa vuodesta 1973, ja se toimii tällä hetkellä 29 Euroopan maassa. Yrityksellä on yli 1 200 työntekijää Euroopassa. Amway Suomi aloitti toimintansa 1. heinäkuuta 1999, ja se on osa Amway Scandinaviaa. Amway Suomen toimipaikka sijaitsee Helsingissä osoitteessa Malminkaari 9 C, 00700 Helsinki.

Amwayn tuotteita jakelee yli 3 miljoonaa Amwayn liikkeenharjoittajaa, joista 250 000 toimii Euroopassa.