SpaceClaim 3D-suunnittelu ohjelmisto

Lehdistötiedote  •  2012-02-20 17:01 EET

Miksi valita SpaceClaim?

• SpaceClaim on nopein saatavilla oleva tilavuus mallintaja, joka mahdollistaa useampien ideoiden prosessoinnin nopeammin suoraan asiakkaan kanssa.

• Vain SpaceClaim kykenee vetämään, siirtämään, täyttämään ja yhdistämään ja on helpoin tapa tuottaa 3D-malleja.

• Et koskaan koe uusiutuvia virheitä tai kamppaile vaikeiden rajoitusten kanssa. Jätä vastaavat ongelmat perinteisille CAD-ohjelmistoille

Jättimäinen askel suunnittelun tuottavuudessa

SpaceClaim antaa insinööreille ja teollisille suunnittelijoille enemmän luovuutta ja mahdollistaa projektien toimituksen markkinoille nopeammin. Läpi koko lean-tuotekehityssyklin, SpaceClaim antaa insinööreille mahdollisuuden tutkia ideoitaan helpolla tavalla ja ratkaista ongelmia 3D:ssä, käyttää uudelleen ja muokata nopeasti konseptimalleja mistä tahansa CAD-järjestelmästä, ja yksinkertaistaa malleja murto-osassa ajasta, joka vaadittiin perinteisessä CAD:issa.

Suunnittelun optimointi 3D-mallinnuksella

Tuottajat ovat havahtumassa siihen että linjaamalla tuotesuunnittelun aktiviteetit uudelleen, he voivat taata sen, että lopullinen testaus tulee vahvistamaan odotetut tulokset.

Valtuuttamalla suunnittelun käyttämään helppokäyttöisiä ja tehokkaita 3D-konseptien suunnittelutyökaluja yhdistettyinä CAE:hen, voivat suunnittelijat optimoida mallinsa ennen kuin sitovat ne voimakkaasti työstettäviin ja yksityiskohtaisiin muotoiluprosesseihin perinteisessä CAD-ympäristössä.

Hyödyntämätön mahdollisuus useimmille valmistajille on se, että CAE ei ole sisällytetty prosessiin ennen kuin myöhään tuotekehityssyklissä - jolloin korjaukset tulevat hyvin kalliiksi. Välittömällä simuloinnilla vältetään viime hetken kompromisseja.

Luovuuden mahdollistaminen innovaatioiden edistämiseksi ja lisäliiketoiminnan tuottamiseksi.

SpaceClaim on ainoa 3D-suoramallintaja, joka on suunniteltu kokonaisvaltaisesti nopeimmaksi saatavilla olevaksi työkaluksi konseptisuunnittelussa ja 3D-ongelmanratkaisussa.

• Visualisoi ja arvioi suunnitelmia helpolla tavalla

• Saavuta uusia luovuuden ja tuote-innovoinnin tasoja

• Luo nopeasti uusia malleja ja muuta niitä helposti myöhemmin

• Käytä 3D-mallinnustyökaluja uusilla läpimurto-ominaisuuksilla

• Käytä uudelleen melkein mitä tahansa 2D- tai 3D CAD -tiedostoa

• Tarjoukset uudelle liiketoiminnalle 3D-muodossa mahdollistavat insinöörien ehdotukset houkuttelevan realistisissa 3D-konsepteissa

• Sisältää täyden hallinnan kokoonpanon rakenteiden ja materiaaliluetteloiden osalta

CAE:n tuottavuuden parantaminen toimitusaikojen vähentämiseksi

SpaceClaim Engineer parantaa simuloinnin tuottavuutta antamalla suunnittelijoille täyden hallinnan mallien valmistelun, muokkauksen ja optimoinnin osalta vähentäen huomattavasti iterointia ja läpimenoaikoja sekä tuoden tuotteet markkinoille nopeammin.

• Valmistele helposti CAD-malleja yhteen liitettäviksi ja analysoitaviksi

• Kehitä ja käsittele suunnitelmia nopeasti

• Jaa suunnitelmien muutokset saumattomasti CAD-tiimin kanssa

• Korjaa STEP-, IGES-, ja muita tuotuja CAD-tiedostoja

SpaceClaim 3D Direct Modeling on helppo oppia ja käyttää ja
sisältää perustavaa laatua olevat 3D-komennot kuten Vedä ja Siirrä.

Tuotesuunnittelun virtaviivaistaminen laadun parantamiseksi ja pienempien kustannusten saavuttamiseksi

SpaceClaim Engineer ja CAE työskentelevät rinnakkain, jotta tuotesuunnittelu voidaan optimoida ennen kuin lisätään yksityiskohtia CAD:n puitteissa. Suunnittelijat voivat suorittaa suunnittelun oikein ja CAD-tiimit voivat tuottaa parempaa yksityiskohtien muotoilua valmistusta varten.

• Optimoi vastakkaisia suunnitteluparametreja, kehittämällä ymmärrystä ihanneratkaisujen osalta

• Muuta materiaaleja, suunnittelun lähtökohtia, ja tuotannollisia prosesseja ilman tarvetta aloittaa kokonaan alusta

• Käytä uudelleen olemassa olevia osia ja suunnitelmia lähtökohtina uusille, soveltaen tietoa sitä mukaa kun sitä kertyy CAE:n puitteissa

• Tuota tarkkoja, voimakasluonteisia mallinnuksia CAD-tiimille maksimoidaksesi prosessitehokkuuden

Työn läpivienti tuotannossa

SpaceClaim sallii kenen tahansa muokkaavan CAD-mallinnusta, huolimatta rajoituksista ja historiasta, jotka voivat estää projektin läpivientiä. Suorita viime hetken muokkauksia valmistellaksesi osia tuotannolle, mukaan lukien:

SpaceClaim teollisessa suunnittelussa

SpaceClaim yhdistää pinnan mallintajan tilavuus mallinnuksen vakaaseen tehoon. Käytä SpaceClaim-ohjelmistoa luodaksesi nopeita pintojen kokoonpanoja pintojen mallinnuksen suosikkisovelluksessasi. Tai, käännä pintamallinnukset kiinteiksi kokonaisuuksiksi, lisäten rikkaita yksityiskohtia.

• SpaceClaim-ohjelmiston suora tilavuus mallinnus on nopein tapa luoda muotoja, peruskonsepteja ja massoittelun tutkimusta

• Luo suoraan ja muokkaa pinnan käyriä, jopa silloin kun pintoja ei ole luotu SpaceClaim-ohjelmistossa

• Luo kauniita anti-aliasoituja asetelmia konseptistasi ja käytä KeyShot-integrointia tutkiaksesi tekstuurin valintoja ja esteettisiä ulottuvuuksia

• Käsittele suosikkipintamallintajiasi yhteensopivasti ja nauti suorasta kopioi-liimaa integroinnista Rhinon ja MOI:n välillä

Kuka hyötyy SpaceClaim-ohjelmiston käyttöönotosta organisaatiossasi?

Suunnittelijat (ja teolliset suunnittelijat)

• Ensimmäinen 3D-järjestelmä markkinoilla, jota kaikki suunnittelijat tai teolliset suunnittelijat kykenevät käyttämään

• Nopein konseptien mallinnukselle koskaan kehitetty 3D-suoramallintaja

• Selkeä konseptien viestintä ja 3D-korotus