Apollo päivittää visuaalisen ilmeensä

Apollo on yhteistyössä suunnittelutoimisto Essen Internationalin kanssa päivittänyt visuaalisen ilmeensä  kuvastaakseen brändiään paremmin. Logoa on modernisoitu, värit ja fontit päivitetty ja kuva- ja videomateriaalia täydentämään on suunniteltu uusia visuaalisia elementtejä.

Apollolla on vahva asema Pohjoismaisilla markkinoilla ja se pyrkii entisestään vahvistamaan asemaansa Pohjoismaiden parhaana matkanjärjestäjänä. Viimeisen vuosikymmenen aikana Apollo on menestyksekkäästi kehittänyt niin konseptihotellejaan kuin klassisten ranta-, aktiivi- ja kaupunkilomien sekä risteilyjen tarjontaa.

-’’Asiakkaamme tulevat tietysti yhä tunnistamaan meidät, mutta jatkossa haluamme olla entistä vahvempi ja modernimpi. Panostamme uusien, jännittävien kohteiden löytämiseen ja tarjoamme lisää uudenlaisia tapoja matkustaa. Kreikkalainen perintömme on yhä tärkeä osa identiteettiämme, ja se tulee myös pysymään näkyvillä’’, kertoo Apollon Brand Manager Linda Almström.

Apollo -brändi on erittäin tunnettu Pohjoismaisilla markkinoilla, jonka vuoksi logon päivitys on tehty lempeällä otteella, ja sininen väri on yhä pääroolissa. Logon symbolia on uudistettu, tekstin ulkoasulle on annettu enemmän painoarvoa, ja sinisestä väristä on tehty entistä tummempi.

Vanha logo:

Apollo lanseeraa uuden logonsa ja visuaalisen ilmeensä tänään, mutta sillä on pitkäaikainen toteutussuunnitelma.

-Olemme kustannustehokkaita ja käytännönläheisiä, joten siirtyminen uuteen ilmeeseen tapahtuu vähitellen. Koska kyseessä on brändin modernisointi, logon kaksi versioita voivat elää rinnakkain, kertoo Linda Almström.

Apollo-brändiin kuuluvat myös Apollo Mondo ja Apollo Sports. Myös näiden konseptien ilmeet päivittyvät.

Suomessa Apollomatkojen valikoimaan kuuluvat kaupunkilomat kaikkialle maailmaan sekä valmismatkat kohteisiin Välimerellä, Karibialla, Lähi-idässä, Kaakkois-Aasiassa ja Kanariansaarilla. Apollomatkat tarjoaa parhaat 4- ja 5-tähden hotellit.

Apollomatkoilla oli v. 2017 n. 70 000 tyytyväistä matkustajaa ja se on Suomen neljänneksi suurin matkanjärjestäjä.