Uutuus kesälle! Joogan ilmaiset aamutunnit

Uutuus kesälle! Joogan ilmaiset aamutunnit Apollo Mondo Selected-hotelleissa

Hyvä olo ja itsestään huolen pitäminen on megatrendi myös rantalomailussa. Apollo Mondo Selected-hotelleissa on nyt mahdollisuus herätä aamuun lempeästi ja osallistua ilmaiseen joogavenyttelyyn ammattimaisen ohjaajan johdolla. Tunnit pidetään hotellilla tai hotellin lähettyvillä.

Apollo Mondo Selected hotelleja on viisi (5), niistä kaksi talvikohteissa Kanarialla ja kolme kesäkohteissa Kreetalla, Rodoksella ja Pargassa.

Tasokkaan kuntosalin avulla on helppoa pysyä kunnossa jopa lomalla ja hotelleissa järjestetään ohjattua liikuntaa skandinaavisen ohjaajan johdolla. Hotellin ympäristössä on myös hyviä juoksu- ja pyöräilyreittejä, jotka on kartoittanut Peak Performance.

Apollo on Pohjoismaiden johtavia matkanjärjestäjiä. Järjestämme tilauslentomatkoja, reittilentopohjaisia matkoja, treenimatkoja, risteilyjä ja kiertomatkoja. Apollo Travel Group AB:n muodostavat Apollo Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa ja Suomessa, sekä lentoyhtiö Novair, golfmatkoja järjestävä Golf Plaisir, luksusmatkoja järjestävä Lime Travel ja hyvinvointikeskus Playitas Fuerteventuralla. Apollo Travel Groupilla on 900 työntekijää ja n. 1 miljoona matkustajaa matkustaa Apollolla vuosittain.

Apollomatkoilla oli v. 2015 n. 50 000 tyytyväistä matkustajaa ja se on Suomen neljänneksi suurin matkanjärjestäjä. Apollomatkojen maajohtajana Suomessa toimii Eva Torra.