Uutuus! - risteilyt Dubaista Intian valtamerellä

Dubain risteilyt ovat Apollomatkojen talven uutuus! Risteilyn reitti kulkee maailman kiehtovimmalla alueella mukaan lukien Dubain miljoonakaupunki ja samalla voi nauttia Intian valtameren meri-ilmasta ja alusten tasokkaista palveluista ja täysihoidosta. Lähes joka päivä risteilyalus saapuu uuteen satamaan. Matkustaja voi päättää lähteekö jollekin valmiiksi järjestetyistä retkistä, tutustuuko kohteeseen omatoimisesti vai jääkö alukselle nauttimaan täysihoidosta ja lämpimästä auringosta.

3 eri varustamon reittiä - lennot keskiviikkoisin

Dubaista starttaa kolme (3) risteilyä, kolmelta eri varustamolta. Näistä suurin ja kaunein on Splendour of the Seas -risteilyalus, joka on Royal Caribbeanin suosituin alus.

Apollomatkojen valikoimaan kuuluu kahden viikon yhdistelmämatkoja, joissa lähtöpäivä Helsingistä on keskiviikkoisin. Hintaan sisältyy suora Finnairin lento Helsingistä Dubaihin ja risteilypaketteja on saatavilla 9.12.2015–23.3.2016.

Dubain Risteily Costa Fortunalla - näe Oman!

Puolet lomasta ylellisellä Costa Fortuna -aluksella ja puolet Dubain kaupungissa. Risteily kulkee reitillä Dubai - Muscat - Khasab - Abu Dhabi - Dubai.

Yhdistelmämatkaan sisältyy 3 vrk majoitus hotelli Centro Al Barsha by Rotanassa Dubaissa + 7 yön risteily + 4 yön majoitus hotelli Centro Al Barsha by Rotanassa Dubaissa.

Dubain Risteily MSC Musicalla - näe Oman!

Puolet lomasta MSC Musica -aluksella ja puolet Dubain kaupungissa. Risteily kulkee reitillä: Dubai – Abu Dhabi – Khor al Fakkan – Muscat – Khasab – Dubai

Dubain Risteily suositulla Splendour Of The Seas'illa - näe Omen ja Abu Dhabi!

Nauti Splendour of the Seas -risteilyaluksesta, joka on Royal Caribbean -varustamon suosituin alus. Risteily kulkee reitillä: Dubai - Khasab - Muscat - Abu Dhabi - Dubai

Yhdistelmämatkaan sisältyy 3 vrk majoitus Dubaissa + 7 yön risteily + 4 yön majoitus Dubaissa.

Varaa risteily

Täydet esittelyt risteilyaluksista ja matkapakeista saa parhaiten Apollomatkojen verkkopalvelusta, mutta palvelee henkilökohtaisesti risteilytuotteen varauksessa.

Maanantai-torstai klo 9.00-18.00
Perjantai klo 9.00-17.00

apollo@apollomatkat.fi

• Matkailu

• risteilyt
  • uutuus matkakohteet
  • kohteet rantalomat

Apollomatkat (http://www.apollomatkat.fi) on osa maailman suurimpiin matkajärjestäjiin kuuluvaa sveitsiläistä Kuonia. Kuoni Nordiciin kuuluu Apollomatkat Suomessa, Apollo, Kuoni ja Golf Plaisir Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, Falk Lauritsen Tanskassa sekä lentoyhtiö Novair.

Kuoni Nordicilla on noin 1 000 työntekijää ja Pohjoismaissa lähes miljoona asiakasta. Kuonin perusti Alfred Kuoni Zürichissä vuonna 1906. Tänä päivänä Kuoni on yksi maailman johtavista matkapalveluyrityksistä. Yhtiö on voittanut World’s Leading Tour Operator -tunnustuksen 14 vuotena peräkkäin.

Apollomatkoilla oli v. 2014 n. 70 000 tyytyväistä matkustajaa ja se on Suomen neljänneksi suurin matkanjärjestäjä. Apollomatkojen maajohtajana Suomessa toimii Eva Torra.