Uutuus! Talven Training & Health -hotellit Phuketissa ja Kanarialla

Apollomatkat vastaa kasvavaan kysyntään liikkua lomalla ja lisää tuotevalikoimaansa talvelle 2014 Training & Health -hotellit, joissa liikunta on osa lomaa.

- Iso osa suomalaisista haluaa pitää huolta terveydestään lomalla. Monille treenaus on syy lomailla, lähtökohta matkakohteen ja hotellin valinnassa. Niinpä hotelleja on nyt myynnissä enemmän myös Suomessa, kertoo maajohtaja Eva Torra.

Apollomatkojen Training & Health -hotelleissa on hyvät puitteet liikuntaan. Niissä on hyvät kuntosalit ja ohjatut ryhmäliikuntatunnit, ammattimaiset ohjaajat ja spa. Hotelleissa on myös usein muita liikuntavaihtoehtoja aktiiviseen loman viettoon, esimerkiksi golfia, tennistä, pyöräilyä ja sukellusta.

Kaakkois-Aasian suurin urheilupainotteinen hotelli Phuketissa

Thanyapura Sport Hotel Phuketissa on Kaakkois-Aasian suurin urheilupainotteinen hotelli. Hotellissa on olympiamittainen allas ja muut maailmanluokan urheilumahdollisuudet. Lisäksi hotellin asiakkaana voi osallistua useille erilaisille tunneille kuten pilates-, zumba- tai cardiotennistunnille. Hotelli houkuttelee sekä ammattiurheilijoita että harrastajia, jotka haluavat viettää liikunnallisen aktiiviloman.

Aktiivisen liikkujan Fuerteventura

Training & Health -hotelleista suurin on Playitas Resort Fuerteventuralla, joka on ainutlaatuinen lomakeidas sporttiseen lomaviettoon. Loman hintaan kuuluu useita liikuntatunteja. Playitaksessa voi majoittua villaan, huoneistohotelliin tai hotelliin. Kuonin omistama Playitas-liikuntakeidas on mm. Ruotsin Olympiakomitean talviharjoittelupaikka.

Oasis Papagayo Sport & Family on mukava hotelli koko perheen sporttiseen lomailuun. Hotellissa on täysimittainen uima-allas, pyöränvuokrausta, ohjattuja tunteja lisämaksusta ja se sijaitsee lähellä parhaita surffaus- ja kiterantoja.

Maspalomakseen sporttilomalle

Sheraton Salobre Golf Resort & Spa on golfaajien suosiossa. Hotellilla on oma 18-reikäinen golfkenttä (lisämaksusta) ja golfkauppa. Hotelli tarjoaa kuntosalin, ryhmäliikuntatunteja ja span sekä ilmaisen kuljetuksen Maspalomaksen hiekkadyyneille hotellin Beach Houseen (10 minuutin bussimatka).

Apollomatkat (http://www.apollomatkat.fi) on osa maailman suurimpiin matkajärjestäjiin kuuluvaa sveitsiläistä Kuonia. Kuoni Nordiciin kuuluu Apollomatkat Suomessa, Apollo, Kuoni ja Golf Plaisir Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, Falk Lauritsen Tanskassa sekä lentoyhtiö Novair.

Kuoni Nordicilla on noin 1 000 työntekijää ja Pohjoismaissa lähes miljoona asiakasta. Kuonin perusti Alfred Kuoni Zürichissä vuonna 1906. Tänä päivänä Kuoni on yksi maailman johtavista matkapalveluyrityksistä. Yhtiö on voittanut World’s Leading Tour Operator -tunnustuksen 13 vuotena peräkkäin.

Apollolla on Pohjoismaiden kattavin lomavalikoima: yli 1 600 hotellia, 150 matkakohdetta ja 28 eri maata. Suomessa Apollomatkojen valikoimaan kuuluvat Espanja, Kroatia, Kreikka, Montenegro, Thaimaa, Tobago, Kuuba, Jordania, Israel ja Dominikaaninen tasavalta. Apollomatkat tarjoaa parhaat 4- ja 5-tähden hotellit.

Apollomatkoilla oli v. 2013 n. 60 000 tyytyväistä matkustajaa ja se on liikevaihdolla mitattuna Suomen neljänneksi suurin matkanjärjestäjä. Apollomatkojen maajohtajana Suomessa toimii Eva Torra.