Break the Fight! Korona epidemian vaikutukset toiminnassamme

Uutinen   •   Maalis 16, 2020 17:55 EET

Break the Fight! breikkarit Gildrock ja Twisted. Kuva: Raisa Kyllikki Ranta

Break the Fight! BTF - Mahdollisuus kuulua- hankkeen toimintoihin tulee muutoksia korona virus epidemian johdosta.

BTF -toimintomme siirtyvät etäopetukseen niin kouluissa kuin nuorisotaloilla. Nuorisotalopajat siirtyvät instagram storyyn, jossa ohjaajamme ohjaavat etänä nuorille breaking, räppilyriikka, dj/beatboxaus ja graffitipajoja. Myös koulukurssien osalta tulemme siirtymään etäopetukseen. Toimimme hallituksen uusien linjausten mukaan.

Hallitus on lausunut uusia suosituksia koronavirukseen liittyen. Hallituksen linjausten mukaan koulut suljetaan 18.3. alkaen ja myös nuorisotalot suljetaan. Olemme päättäneet siirtää BTF- toimintamme etäopetuksen muotoon kouluilla sekä Kontulan Luupin, Itäkeskuksen Kipinän, Kallahden ja Myllypuron nuorisotaloilla 30.4. saakka.

Tämänhetkinen tilanne on erittäin harmillinen, sillä työpajoissa ja koulukursseilla on ollut iloinen ja innokas meininki. Lasten ja nuortenterveys ja hyvinvointi on meille kuitenkin tärkeää ja haluamme ehdottomasti toimia vastuullisesti taudin leviämisen estämiseksi. Tiedossamme ei ole tällä hetkellä tartuntoja omassa toiminnassamme. Seuraamme aktiivisesti THL:n, hallituksen ja kaupungin ohjeistuksia. Löydätte Instagramista @breakthefight lisätietoja ja etäopetusvideoita BTF- toiminnoistamme.

Toivomme osaltamme kaikille jaksamista ja positiivista yhteishenkeä tänä poikkeuksellisena aikana.

Parhain terveisin,

Arja Tiili
BTF- toiminnanjohtaja
Facebook.com/breakthefight
IG @breakthefight #BTFItaHelsinki

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.