Uusi minidokumentti kertoo rohkeasta oman tiensä kulkijasta Jussi69:stä ja Arla Luonto+ Smoothie -uutuuksista

Arla Luonto+ tuoteperheen uudessa minidokumentissa esiintyy suomalaisen rockyhtyeen The 69 Eyes rumpali Jussi69. Syksyllä televisiossa ja elokuvateattereissa tulevassa minidokumentissa kerrotaan tarina, jolla Arla Suomi haluaa kannustaa ihmisiä luonnollisuuteen ja oman näköiseen elämään.

Jussi69 avaa minidokumentissa ajatuksiaan elämästä ja tekee työtään radiojuontajana ja rumpalina. Jussi69:lle tyyli on muutakin kuin vaatteet. Kun Jussi69 oli lapsi, hänen äitinsä kannusti tekemään omia valintoja ylpeänä pää pystyssä.

– Arvostan ihmisiä, jotka tekevät valitsemaansa juttua ja uskaltavat tehdä sitä. On toisarvoista, menestyykö. Se on bonusta, jos menestyy, Jussi69 kuvaa suhtautumistaan.

Luonnollisimmillaan hän tuntee olevansa lavalla, jolloin hänellä on 90 minuuttia aikaa olla täysin oma itsensä.

Uusi Arla Luonto+ Smoothie – juotava välipala – sisältää hedelmiä ja vihanneksia

Arla Luonto+ tuoteperhe korostaa luonnollisesti aitoutta ja läpinäkyvyyttä. Siksi elokuussa kauppoihin tulevat uudet Arla Luonto+ Smoothiet esittäytyvät Jussi69:stä kertovassa minidokumentissa.

Sipoossa kehitetyt suomalaisesta maidosta valmistetut Arla Luonto+ Smoothiet ovat juotavia välipaloja, joissa laktoosittomaan maustamattomaan jogurttipohjaan on lisätty runsaasti hedelmiä ja vihanneksia sekä A&B-maitohappobakteereita.

Uudet smoothiet ovat maultaan mietoja ja herkullisia, eivätkä sisällä lainkaan valkoista sokeria tai lisäaineita.

– Arla Luonto+ Smoothiet tukevat hyvinvointia ja maistuvat arjen tiimellyksessä sekä aikuisille että lapsille – ja mikä parasta, yksi smoothie sisältää yhden alle kouluikäisen lapsen päivittäisen annoksen hedelmiä ja vihanneksia, markkinointipäällikkö Kati Janhunen kertoo.

Katso minidokumentti tästä.

Tuotetiedot:

Arla Luonto+ Smoothiet ovat juotavia jogurttipohjaisia välipaloja. Ne on pakattu 215 ml pakkaukseen, joka on helppo ottaa mukaan niin harrastuksiin kuin retkelle. Tuotteiden maku on mieto eivätkä ne ole liian makeita. Ne sisältävät runsaasti hedelmiä ja vihanneksia sekä C-vitamiinia ja A&B-maitohappobakteereita. Koko Arla Luonto+ sarja on makeutettu vain hedelmien omalla sokerilla. Smoothieissa on kaksi makuvaihtoehtoa: granaattiomena ja mango. Tuotteet ovat laktoosittomia.

Lisätiedot:

Kati Janhunen
Markkinointipäällikkö
kati.janhunen@arlafoods.com

sirpa.rinne@arlafoods.com

Arla Oy on paikallinen meijerialan suunnannäyttäjä ja osa maidontuottajien omistamaa kansainvälistä Arla Foodsia. Yhteensä 550 suomalaista maidontuottajaamme sijaitsevat kaikkialla Suomessa. Olemme reilu ja rehti kumppani niin tuottajille kuin asiakkaille. Tarjoamme luonnollisia makuja Suomesta ja maailmalta päivän jokaiseen hetkeen.