Askalon AB aloittaa venttiilihuollot

Lehdistötiedote  •  2010-11-17 16:30 EET

Askalon AB on aloittanut Fisher säätöventtiileiden huollot myös Suomessa.  Käytössämme on tarpeellisin työkaluin, konein ja varaosin varusteltu huoltoauto.  Huoltoteknikko Kimmo Niemitukia omaa pitkän kokemuksen Fisher venttiileiden ja FIELDVUE venttiiliohjaimien huollosta. Ruotsin ja Suomen huoltotiimimme tekevät yhteistyötä mm. Forsmarkin ydinvoimalassa ja muissa Tukholman alueen voimalaitoksissa.

Huoltotarve kartoitetaan  yleensä käyttämällä FIELDVUE venttiiliohjaimia ja AMS ValveLink ohjelmaa.

Fisher-venttiilien myynti siirtyi 1.1.2010 Emerson Process Managementiltä Askalon AB:lle.  Suomessa henkilökuntaamme kuuluu 4 henkilöä ja Pohjoismaissa yhteensä 50 henkilöä.

Askalon ABVenttiilit - Paineenalennusasemat- Venttiilihuolto- Valvontajärjestelmät- Koulutus

Askalon AB on vuodesta 1973 toimittanut prosessiteollisuudelle säätöventtiileitä, venttiilihuoltoa ja kuntoanalysointia.

Yhtiömme noin 50 ammattilaista on myy ja huoltaa:
Venttiilit, putkistorakennelmat, venttiilihuolto, valvontajärjestelmät ja koulutus.

Asiakkaitamme on prosessiteollisuus sekä voimalaitokset Suomessa, Ruotsissa ja Tanskassa. Yhtiön liikevaihto vuonn 2009 oli 136 milj SEK.

Edustamme tunnettuja valmistajia kuten Fisher säätöventtiilit ja Emerson Process Management AMS Suite  sekä Tycon Vanessa, Crosby

Askalon AB, Pakkalankuja 6, 01510 Vantaa. Puh: 0207 416 200, Web: www.askalon.fi

Kommentit (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom