Hyvää joulua ja menestystä vuodelle 2015!

Blogikirjoitus   •   Joulu 19, 2014 14:53 EET

Ihmisellä on taipumusta synkkyyteen sekä ongelmien tunnistamiseen ja tonkimiseen. Usein ryhmätilanteissa tämä korostuu – kokoonnutaan synkistelemään kulmat rutussa ja joskus jopa arvioimaan toisia ihmisiä ei-niin-positiivisesti.

Kuinka paljon helpompaa ja hauskempaa elämä onkaan, jos siihen suhtautuu myönteisesti, tulevaisuuteen luottaen. Joulun tienoon erityisesti pitäisi olla positiivisuuden ja myönteisen tulevaisuuden aikaa. Millainen joulu – plussaa vai miinusta – siihen voimme vaikuttaa omakohtaisesti omalla katsantokannallamme. Positiivisesti on mukavampaa, niin läheisillä kuin myös itsellä.

Atriaa ja atrialaisia on taas tarvittu ja meille myös annettu mahdollisuus joulun tekemiseen. Jouluvastuu on taas kerran hoidettu hyvin. Hyvää ruokaa ja parempaa mieltä on tehty tonnikaupalla. Kiitos tästä kaikille, koko ruokaketjun atrialaisille!

Meillä kotona perheelle, sukulaisille ja muutamille ystäville on muodostunut jouluperinteeksi kinkun keittäminen saunapadassa. Toiminta alkaa lauantaina 20.12. viimeistään klo 8.15.

Lue Atria-konsernin toimitusjohtaja Juha Gröhnin jouluinen blogikirjoitus kokonaisuudessaan tästä linkistä.

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.