Atria hemmottelee Facebook-yhteisöään makkaroilla kesän festivaalien aikana

Atrian Facebook-fanit pääsevät heinäkuun aikana erityislaatuiseen asemaan, kun Atrian Grillaamo Makupaku käynnistää moottorinsa. Makupaku saapuu tarjoilemaan grillimakkaroita Atrian Facebook-fanien valitsemiin festivaalikaupunkeihin eri puolille Suomea. Faneille makkarat tarjotaan veloituksetta. Ensimmäisen kerran Makupaku lastataan makkaroilla 6.7., jolloin se saapuu joko Turkuun tai Lahteen.

Makupaku saapuu heinäkuun aikana Atrian fanien äänestämiin kesätapahtumakaupunkeihin. Atria tarjoaa Makupakusta ilmaisen grillimakkaran Atrian Facebook-faneille, Twitter-seuraajille, Instagramissa Makupaku-kuvia jakaville ja Atrian mobiilisovelluksen ladanneille.

”Atria on saanut viimeisen vuoden aikana upean määrän faneja Facebookissa. Haluamme palkita heitä hauskalla online- ja offline-maailman yhdistävällä tavalla. Annamme fanien päättää, missä makkaroita tarjoillaan ja uskomme, että he ottavat Makupakun ja sen antimet innolla vastaan”, kertoo Atria Suomi Oy:n brändijohtaja Sanna Päällysaho.

Makupaku on siellä missä tykätään

Kesän aikana Atrian Facebook-fanit äänestävät voittajan neljästä kilpailevasta festivaalipaikkakunnasta. Voittaja julkistetaan torstaisin, ja Makupaku suuntaa keulansa festivaalien liepeille lauantaiksi. Makupakussa grillataan Suomen suosituinta Atria Hiillos -grillimakkaraa, joka on tirissyt suomalaisten grilleissä jo 40 vuoden ajan.

Ensimmäinen äänestys on käynnissä Atrian Facebook-sivulla osoitteessa https://www.facebook.com/atria. Tulos julkaistaan torstaina 4.7.

Festivaalikaupungit ovat:

6.7. Turku ja Lahti
13.7. Joensuu ja Savonlinna
20.7. Pori ja Helsinki
27.7. Helsinki ja Turku

Lisätiedot:

Marja Pirttikoski, tiedottaja
marja.pirttikoski@atria.fi

Hanne Kortesoja, viestintä- ja IR-päällikkö
hanne.kortesoja@atria.fi

• grillaus
  • makkara
  • markkinointi

Atria Oyj on voimakkaasti kasvava ja kansainvälistyvä, suomalainen elintarvikealan yritys. Atria on yksi johtavista ruoka-alan yrityksistä Suomessa, Pohjoismaissa, Venäjällä ja Baltian alueella.

Atrian liikevaihto vuonna 2012 oli 1 343,6 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa oli keskimäärin 4 898 henkilöä. Konserni jakaantuu neljään liiketoiminta-alueeseen. Ne ovat Atria Suomi, Atria Skandinavia, Atria Venäjä ja Atria Baltia.

Atrian asiakasryhmiä ovat päivittäistavarakauppa, Food Service -asiakkaat ja alan teollisuus. Lisäksi sillä on omiin tuotemerkkeihin perustuvaa Fast Food -konseptiliiketoimintaa.

Atrian juuret ulottuvat vuoteen 1903, jolloin perustettiin sen vanhin omistajaosuuskunta.

Atria Oyj:n osakkeet listataan Nasdaq OMX Helsinki Oy:ssä.