Atria Oyj, Pörssitiedote: Atria myy Moskovassa sijaitsevan teollisuus- ja logistiikkakiinteistön

Seinäjoki, Suomi, 2014-10-08 15:12 CEST (GLOBE NEWSWIRE)

Atria käynnisti vuoden 2013 lopulla Moskovan toimintojen tehostamisohjelman, jonka yhteydessä päätettiin luopua teollisesta tuotannosta ja omasta logistiikkayksiköstä vuoden 2014 loppuun mennessä. Osana tehostamisohjelmaa Atria on myynyt Moskovassa sijaitsevan kiinteistöyhtiön 12 miljoonalla eurolla. Atria jatkaa Moskovan kiinteistössä vuokralaisena vuoden 2014 loppuun asti. Kaupalla ei ole tulosvaikutusta.

Lisätietoja antaa Atria Oyj:n talousjohtaja Heikki Kyntäjä, p. 040 197 1387.

ATRIA OYJ
Juha Gröhn

• Talous, rahoitus

Atria Suomi on osa kasvavaa ja kansainvälistä elintarvikealan yritystä Atria Oyj:tä. Atria on yksi johtavista ruoka-alan yrityksistä Pohjoismaissa,Venäjällä ja Baltian alueella. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2013 noin 1 411 miljoonaa euroa, ja sen palveluksessa on lähes 5 000 henkilöä. Atria Suomen tuotantolaitokset sijaitsevat Nurmossa, Kuopiossa, Kauhajoella, Forssassa, Sahalahdella ja Jyväskylässä. Atrian juuret ulottuvat vuoteen 1903,jolloin perustettiin sen vanhin omistajaosuuskunta. Atria Oyj:n osakkeet listataan Nasdaq OMX Helsinki Oy:ssä.

www.atriagroup.com.