Honkalan tilan Possulive tutustuttaa sikojen elämään 26.3.–30.3.

Atria lähettää Honkalan tilalta, Nurmosta suoraa Possulive-lähetystä 26.3.–30.3. kello 8–18 osoitteessa: atria.fi/maailmanpuhtain. Aihetta voi seurata sosiaalisen median kanavissa tunnisteella #possulive. Liveä ei lähetetä aikana, jolloin siat ovat nukkumassa.

Honkalan tila kuuluu Atrian antibioottivapaaseen sianlihantuotantoketjuun. Antibioottivapaa-merkintä kuluttajapakkauksessa kertoo, ettei eläimen kasvatuksessa ole käytetty antibiootteja.

Possulive tutustuttaa katsojia porsaskasvattamon päivittäisiin rutiineihin, kuten sikojen ruokintaan ja elämään virikkeiden kanssa.

Possulive lähetetään Pentti Honkalan tilalta, jonka yhteyteen rakennettiin alkuvuodesta Suomen ensimmäinen erillinen Sikala Showroom. Showroomista avautuu ikkunat 11 karsinaan, joissa on yhteensä 120 sikaa. Nyt Honkalan tilalla ollaan jälleen etukenossa, kun kamerat kuvaavat sikojen arkea yhden viikon ajan.

Seuraa Possuliveä täällä: atria.fi/maailmanpuhtain

• joulukinkku
  • alkutuotanto
  • liha
  • vastuullisuus

Atria on Pohjoismaiden, Venäjän ja Viron johtavia liha- ja ruoka-alan yrityksiä. Olemme asiakkaidemme, henkilöstömme ja omistajiemme arvostama yli 110-vuotias yritys. Yrityksemme uusiutuminen ja kasvu perustuvat erinomaiseen kaupalliseen osaamiseen, tehokkaaseen toimintaan ja yhtenäiseen, kestävää menestystä arvostavaan toimintatapaan.

Päätuotteemme, Hyvä Ruoka, tuottaa paremman mielen ja kestävää arvoa kaikille sidosryhmillemme. Hyvä ruokamme on vastuullisesti ja eettisesti tuotettua, ravitsevaa ja turvallista. Liikevaihtomme vuonna 2016 oli noin 1,35 miljardia euroa ja palveluksemme oli noin 4 315 liha- ja ruoka-alan osaajaa Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Venäjällä ja Virossa. Atria Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä vuodesta 1994 lähtien.

www.atria.com