Tärkeä tiedote kuluttajille: Atria vetää kaupoista Atria 350g Chicken Green Curry –erän väärän pakkaussisällön vuoksi

Atria Suomi Oy poistaa kaupoista erän Atria 350g Chicken Green Curry -valmisruokaa. Osa virheellisen erän pakkauksista saattaa olla Atria 350g Chicken Sweet Chili Ginger -tuotetta, joka sisältää mm. vehnää ja kananmunaa. Tuote on muuten täysin vaaraton, mutta voi aiheuttaa oireita vehnälle tai kananmunalle allergisille henkilöille.

Pyydämme kuluttajia ottamaan yhteyttä Atrian kuluttajapalveluun, p. 0800 128 742, josta annetaan lisäohjeita. Atria hyvittää kuluttajille aiheutuneet taloudelliset menetykset..

Takaisin vedettävä tuote on: 6838 Atria 350g Chicken Green Curry

• Kuluttajapakkauksen EAN 6407860068388

Takaisin vedettävän tuote-erän VKP (Viimeinen käyttöpäivä) on:

24.3.2015

Lisätietoja antaa Atrian kuluttajapalvelu p. 0800 128 742.

• ruoka & tuotteet

Atria Suomi on osa kasvavaa ja kansainvälistä elintarvikealan yritystä Atria Oyj:tä. Atria on yksi johtavista ruoka-alan yrityksistä Pohjoismaissa,Venäjällä ja Baltian alueella. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2014 noin 1 426 miljoonaa euroa, ja sen palveluksessa on lähes 5 000 henkilöä. Atria Suomen tuotantolaitokset sijaitsevat Nurmossa, Kuopiossa, Kauhajoella, Forssassa, Sahalahdella ja Jyväskylässä. Atrian juuret ulottuvat vuoteen 1903,jolloin perustettiin sen vanhin omistajaosuuskunta. Atria Oyj:n osakkeet listataan Nasdaq OMX Helsinki Oy:ssä.

www.atriagroup.com.