Tärkeä tiedote kuluttajille: Atria vetää kaupoista tuotteen Atria Artesaani raakamakkara 240 G tuoteturvallisuusriskin vuoksi (allergeeni)

Atria Suomi Oy poistaa kaupoista erän Atria 240 g Artesaani raakamakkara ja Atria 240 g Artesaani raakamakkara Gouda. Tuotteissa on pakattaessa vaihtuneet pakkausmerkintävyötteet. Artesaani raakamakkara saattaa sisältää juustoa eli allergeenina maitoproteiini, jota ei ole mainittu tuotteen pakkausmerkinnöissä. Tuote on muuten täysin vaaraton, mutta voi aiheuttaa oireita maitoproteiinille allergisille henkilöille.

Vastaavasti Artesaani raakamakkara Gouda pakkauksissa saattaa olla raakamakkara ilman juustoa. Tuote ei aiheuta tuoteturvallisuusriskiä, mutta ei vastaa pakkausmerkintöjä.

Takaisin vedettävät tuotteet ovat:

Artesaani raakamakkara 240 g
Tuotenumero 7775
EAN 6407870077752
Eränumero VKP 17.7.2018

Artesaani raakamakkara Gouda 240 g
Tuotenumero 7717
EAN 6407870077172
Eränumero VKP 17.7.2018

Lisätietoja antaa Atrian kuluttajapalvelu maanantaista lähtien, p. 0800 128 742, kuluttajapalvelu@atria.com

Atria on Pohjoismaiden, Venäjän ja Viron johtavia liha- ja ruoka-alan yrityksiä. Olemme asiakkaidemme, henkilöstömme ja omistajiemme arvostama 115-vuotias yritys. Yrityksemme uusiutuminen ja kasvu perustuvat erinomaiseen kaupalliseen osaamiseen, tehokkaaseen toimintaan ja yhtenäiseen, kestävää menestystä arvostavaan toimintatapaan.

Päätuotteemme, Hyvä Ruoka, tuottaa paremman mielen ja kestävää arvoa kaikille sidosryhmillemme. Hyvä ruokamme on vastuullisesti ja eettisesti tuotettua, ravitsevaa ja turvallista. Liikevaihtomme vuonna 2017 oli noin 1,44 miljardia euroa ja palveluksemme oli noin 4 500 liha- ja ruoka-alan osaajaa Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Venäjällä ja Virossa. Atria Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä vuodesta 1991 lähtien.

Atria yrityksenä: www.atria.com
Kotikokkaajat: www.atria.fi