Koko Suomen kokkikoulu 26.3

Lehdistötiedote   •   Maalis 23, 2020 13:15 EET

Sirlyn keittiössä istuu pikkusisko Henna sekä ystävä ja yhtiökumppani Heidi. Valokuvaaja Marko Vasara.

Aurora Estaten keittiömestari sekä toinen omistajista Sirly Schinmann järjesti koko Suomen kokkikoulun ensimmäistä kertaa sunnuntaina 22.3. Saatat muistaa Sirlyn myös Suomen ensimmäisestä Master Chef kisasta jossa hän sijoittui kolmanneksi.

Kurssi tuli livenä Sirlyn henkilökohtaisesta Instagramista ja yhteinen resepti oli Pasta Puttanesca.

Seuraava kokkikoulu järjestetään Torstaina klo 18:00 ja se kuvataan Sirlyn kotikeittiössä.

Voit esittää kysymyksiä kokkikoulun aikana ja sen jälkeen. "Tehdään rauhalliseen tahtiin ja jokainen iästä tai kokemuksesta riippumatta ehtii mukaan."

Tällä kertaa valmistetaan hieman perinteisempi ruoka, Lohikeitto.

" Paljastan nyt maailman parhaan lohikeiton reseptin koko kansalle. Moni asiakas on kysellyt reseptin perään ja koska kukaan ei pääse juuri nyt vierailemaan Aurora Estatella tai Lapissa, halusin jakaa reseptin Teille kaikille. "-Sirly-

Auroran lohikeitto

Varaa 4 hengelle:

800g kiinteää perunaa

300g porkkanaa

2 dl tuoretta tilliä

600g tuoretta lohta

2kpl kalaliemikuutioita

4 dl kuohukermaa

0,5 dl voita

Suolaa

Pippuria

Ennakkotehtävänä on kuoria perunat ja porkkanat ennen kokkikoulun alkamista. Ota valmiiksi iso kattila, pannu, leikkuulauta, terävä veitsi, ruotopihdit sekä fileerausveitsi.

Yksi seuraajista pyysi vinkkejä arkiruuan maustamiseen, käydään kokkikoulun aikana läpi perus maustamista.

Aurora Estate on sulkenut ovensa tältä kaudelta ja pyrkii avaamaan ne heti, kun Suomessa tilanne on rauhoittunut. Sillä välin omistajat keskittyvät tuotekehittelyyn, tulevaisuuden myyntiin ja uuteen Inarin hankeeseen. Aurora Estatesta voi ostaa lahjakortin nykyään suoraan nettisivuilta heidän verkkokaupastaan.

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.