Elisan ja DNA:n laajakaista- ja kaapeli-tv-palvelut yli 6000 Avain asuntoon

Yli 6000 Avain asuntoon toimitetaan Elisan tai DNA:n laajakaista- ja kaapeli-TV-palvelut vuoden 2017 aikana. Vanhoja nettiyhteyksiä korvataan uudella, nopealla tekniikalla. Asukkaat saavat käyttöönsä vastikkeeseen/vuokraan sisältyvän 10 Mbit/s Taloyhtiölaajakaistan sekä monipuolisen televisiokanavatarjonnan kaapeli-TV:n kautta.

Kiinteistöjohtaja Jan Bertills AVAIN Yhtiöistä:

- Uusien sopimuksien myötä lisänopeuksien ja mm. TV-palveluiden ostaminen on asukkaille entistä edullisempaa. Asukkaiden on mahdollista ostaa jatkossa jopa 1 Gbit/s -nettiyhteydet omaan kotiin. Peruskanavien ohella asukkaat voivat hankkia suosittuja Elisa Viihde – tai DNA TV-palveluita. Uudet palvelut mahdollistavat suosikkiohjelmien tallentamisen sekä laadukkaan viihdetarjonnan elokuvista sarjoihin ja urheiluun. Uudet palvelusopimukset tukevat erinomaisesti AVAIN Yhtiöiden palvelustrategian toteutumista tarjoamalla huippunopeita ja nykyaikaisia tietoliikenneyhteyksiä asukkaillemme.

Suurin osa taloista kytketään palveluiden piiriin tammikuun 2017 aikana. Osaan taloista yhteydet rakennetaan vuoden 2017 aikana ja palvelut ovat valmiina vuoden 2017 syyskuun loppuun mennessä. Sopimus on kolmivuotinen ja taloja tiedotetaan liitosaikatauluista erikseen.

Talokohtainen informaatio ja liitosaikataulut ovat luettavissa internet-sivuilta www.elisa.fi/avain ja www.dna.fi/avain.

Lisätietoja:

Kiinteistöjohtaja Jan Bertills, puh. 040 766 3390, jan.bertills@avainyhtiot.fi

AVAIN Yhtiöt

AVAIN Yhtiöt -konserniin kuuluu asumiseen ja asumisen palveluihin, rakennuttamiseen, isännöintiin ja korjausrakentamiseen erikoistuneita yhtiöitä. AVAIN Yhtiöiden omistuksessa on yli 7000 asumisoikeus-, vuokra- ja palvelukotiasuntoa. AVAIN Yhtiöiden vuotuiset asuntoinvestoinnit ovat yli 100 M€ ja toiminta keskittyy Suomen suurimpiin kaupunkeihin ja kasvukeskuksiin. www.avainasunnot.fi