Tiedote -

Tampereen kasvu vetää puoleensa uusia yrityksiä – Aari Isännöinti Oy ja Avain Asunnot avaavat toimipisteen Tampereella

Voimakkaan kasvun myötä vilkkaana jatkuva asuntotuotanto vetää puoleensa uusia toimijoita Pirkanmaalle. Tampereella ja sen ympäristökunnissa rakennetaan tällä hetkellä noin 3000 asuntoa vuosittain. Tämä tarkoittaa, että paitsi itse asuntotuotanto, myös asumisen palvelujen kysyntä kasvaa voimakkaasti.

Aari Isännöinti Oy haluaa olla mukana tarjoamassa uuden vaihtoehdon niin vanhoille kuin valmistuville asunto-osakeyhtiöille niiden pohtiessa isännöintipalvelujaan.

”Tampereen ja Pirkanmaan isännöintimarkkinat ovat pysähtyneet paikalleen ja markkinat ovat pitkään olleet muutamien paikallisten toimijoiden kesken jopa liikuttavan stabiilisti jaettuna. On aika piristää jämähtänyttä kilpailutilannetta tuomalla markkinoille uusi vaihtoehto ja tervettä kilpailua”, toteaa Aari Isännöinnin toimitusjohtaja Pasi Heiskanen. ”Kiinnostus on ollut ilahduttavan suurta ja sopimukset ensimmäisten taloyhtiöiden kanssa on jo tehty, vaikka toimistoamme ei virallisesti ole vielä edes avattu”, iloitsee Heiskanen.

Avain Asunnoilla puolestaan on jo lähes 100 asuntoa valmiina ja 350 asuntoa rakenteilla pelkästään Tampereella. ”Pirkanmaa on ollut jo pitkään yksi menestyneimmistä kasvualueista Suomessa ja on hienoa, että myös Avain Asunnoilla on nyt mahdollisuus olla mukana rakennuttamassa uusia asuinalueita ja koteja Tampereelle ja ympäristökuntiin”, kertoo Avain Yhtiöiden myynti- ja markkinointijohtaja Elias Kiviranta. Avain Asunnot rakennuttaa lähinnä asumisoikeus- ja vuokra-asuntoja sekä palvelukoteja, ja näitä kaikkia on tulossa myös Tampereelle. ”Uutena toimijana meillä on mahdollisuus tuoda jotain uutta mukanamme ja mielellämme lunastamme paikkamme Pirkanmaalla merkittävänä asuntotoimijana”, Kiviranta jatkaa.

Aari Isännöinti ja Avain Asunnot avaavat toimistonsa keskiviikkona 22.11.2017 keskeisellä paikalla Tampereen keskustassa osoitteessa Kauppakatu 16. Samassa toimistossa toimii myös Aari Isännöinnin kiinteistömanageeraukseen ja energiahallintaan keskittynyt tytäryhtiö Aari Management Oy.

Lisätietoja:

Pasi Heiskanen, toimitusjohtaja, Aari Isännöinti Oy, p. 040 848 6200

Elias Kiviranta, myynti- ja markkinointijohtaja, Avain Yhtiöt Oy, p. 040 577 2784

Aari Isännöinti Oy tarjoaa monipuolisia isännöinti- ja teknisiä palveluja 26 ammattilaisen voimin. Aari Isännöinnin liikevaihto on voimakkaassa kasvussa, ollen nyt noin 2 miljoonaa euroa. Toimipisteet palvelevat Helsingissä, Lahdessa, Jyväskylässä ja Tampereella. www.aari.fi

Avain Yhtiöt on suomalainen konserni, joka on erikoistunut asuntojen ja asumisen palvelujen tuottamiseen, rakennuttamiseen, isännöintiin sekä korjausrakentamiseen. Konsernin tavoitteena on rakentaa ja ylläpitää toimivaa ja turvallista elinympäristöä sekä kehittää kokonaisvaltaista asumisen ja rakentamisen laatua. Avain Yhtiöt -konsernin omistuksessa on yli 7 000 asuntoa ja tavoitteena on rakennuttaa vuosittain noin 1 000 uutta asuntoa keskeisille kasvualueille Suomessa. Konsernin vuosittaisten investointien arvo on lähes 100 M€. Konsernissa työskentelee noin 160 ammattilaista. www.avainasunnot.fi