Avaukselle Adobe Campaign Specialized Partner -status

Helsingissä ja Tukholmassa toimiva Avaus Marketing Innovations (Avaus) on helmikuussa 2017 saanut arvostetun Adobe Campaign Specialized Partner -statuksen. Avauksen lisäksi Specialized Partner -status on myönnetty EMEA-alueella eli Euroopassa, Lähi-idässä ja Afrikassa vain neljälle muulle toimijalle.

Avaus on tehnyt yhteistyötä Adobe Campaignin (entisen Neolanen) kanssa kahdeksan vuotta. ”Strateginen kumppanuutemme Adoben kanssa on auttanut useita pohjoismaisia yrityksiä digitaalisessa murroksessa. Adoben erityisasiantuntijan status on merkkinä pitkäaikaisesta sitoutumisestamme Adobe Marketing Cloud -ratkaisuihin. Meidän on tarjottava Adobe-asiakkaillemme kaikilla markkina-alueillamme parasta laatua ja parhaita kokemuksia”, sanoo Suomen Avauksen Senior Consultant Tommi Kankare.

Avauksella on yli 70 erityisasiantuntijaa erilaisille Adobe-tuotteille. Heidän joukossaan on monenlaisia ammattilaisia arkkitehdeistä loppukäyttäjiin ja kehittäjiin.

”Adobe Campaign Specialized Partner -status on merkkinä pitkäaikaisesta strategisesta kumppanuudestamme Avauksen kanssa. Se osoittaa, miten voimme jatkuvalla investoimisella osaamiseen ja kumppaniverkostoomme auttaa pohjoismaisia asiakkaitamme muuttumaan ja kasvamaan. Adobe Campaign ja Adobe Marketing Cloud tarjoavat valtavasti mahdollisuuksia, ja olemme innoissamme kaikista niistä tavoista, joilla voimme Avauksen kanssa auttaa asiakkaitamme kasvamaan”, sanoo Adobe Nordicin toimitusjohtaja Franck Attia.

Adoben erityisasiantuntijuus on ollut osa Avauksen strategiaa nousta Pohjoismaiden johtavaksi personoidun markkinoinnin tarjoajaksi. ”Adobe Marketing Cloud -ratkaisujen asiakaskysyntä on erittäin suurta, ja aiomme jatkossakin kehittää Adobe-osaamistamme kaikissa toimintamaissamme”, Tommi Kankare jatkaa.

Adobe Campaignista

Adobe Campaign on intuitiivinen ja automatisoitu työkalu kahdenkeskisten viestien välittämiseen online- ja offline-markkinointikanavissa. Adobe Campaignin avulla asiakkaat voivat hallita yksilöllisiä kokemuksia asiakkaiden tapojen ja mieltymysten perusteella. Se on luokkansa paras kampanjoiden, tarjousten ja personoinnin hallintaratkaisu, jonka avulla brändit voivat suunnitella, automatisoida, toteuttaa ja mitata kahdenkeskisiä ja monikanavaisia markkinointikampanjoita. Lisäksi Adobe Campaignilla voidaan tarttua markkinoijien keskeiseen haasteeseen eli asiakassuhteiden rakentamiseen ja ylläpitämiseen niin, että myynnin ja markkinointi-investointien tuotto kasvavat.

Avauksesta

Avaus on Pohjoismaiden johtava markkinoinnin uudistaja. Tarjoamme huipputason markkinointi-innovaatioita ja niiden tueksi markkinointialan vahvinta teknistä, luovaa ja analyyttista osaamista. Toimimme Helsingissä, Tukholmassa ja Puolan Gdanskissa. Tällä hetkellä etsimme kasvavaan yli 150 markkinointiammattilaisen tiimiimme uusia osaajia. Teemme yhteistyötä johtavien pohjoismaisten B2C- ja B2B-yritysten kanssa eri toimialoilla. Lisätietoa Avauksesta on osoitteessa www.avausmarketing.com.

Lisätietoja:

Tommi Kankare, Senior Consultant, Avaus Marketing Innovations, tommi.kankare@avaus.fi

Franck Attia, toimitusjohtaja, Adobe Nordic attia@adobe.com