Azets vahvistaa Procountor-osaamista ostamalla turkulaisen Tili-Avekki Oy:n

Azets vahvistaa Procountor-osaamista ostamalla turkulaisen Tili-Avekki Oy:n

Pohjoismaiden teknologisesti edistynein ulkoistettujen talous-, palkka- ja HR-palveluiden sekä johtamisen kehittämisen palveluiden tarjoaja Azets vahvistaa taloushallintopalveluidensa Procountor-osaamista. Azets ostaa turkulaisen Tili-Avekki Oy:n palvelemaan Suomessa toimivia PK-yrityksiä.

Kasvuhakuiset yritykset odottavat palvelukumppanin asiantuntijoilta laadukkaan palvelun lisäksi asiakaslähtöisyyttä myös teknologiaratkaisuissa. Azetsilla taloushallinnon ohjelmistot ja teknologiaratkaisut valitaan kunkin asiakasyrityksen liiketoiminnan tarpeet ja toimialan erityispiirteet huomioiden. Azets on Suomen johtava taloushallinnon osaaja Netvisor-ohjelmistossa ja nyt asema vahvistuu Procountorin osalta.

“Tili-Avekin räätälöidyt ratkaisut, taloushallinnon kokeneet asiantuntijat ja erityisosaaminen Procountor-ohjelmistossa vakuuttivat meidät ostamaan yrityksen osaksi Azetsia. Vahvistamme yrityskaupalla Turun alueen asemamme lisäksi koko Suomen pienille ja keskisuurille asiakkaille tarjoamiemme palveluiden monipuolisuutta”, tiivistää SMB-liiketoiminnasta vastaava Lars Forsström.

Toimialan konsolidoituminen on jatkunut jo vuosia mutta Suomessa on yhä yli 4 000 taloushallinnon ulkoistuspalveluita tarjoavaa yritystä, joista noin 800 on Taloushallintoliiton auktorisoimia. Toisin kuin muut yrityskaupoilla kasvavat toimijat, auktorisoitu Azets on Suomessa yritysostoilla keskittynyt nimenomaan laajentamaan asiakkaille tarjottavien palveluiden monipuolisuutta, sillä automaation seurauksena asiakkaiden tarpeet ja odotukset ovat muuttuneet.

“Aikaisemmin palvelukumppanin piti sijaita fyysisesti lähellä asiakasta, jotta mapit ja kuitit pystyttiin toimittamaan henkilökohtaisesti ja palvelukokoukset järjestämään kasvotusten. Nykyään asiakkaat arvostavat asioinnissa helppoutta, nopeutta ja digitaalisuutta. Azetsilla taloushallinnon asiantuntijan ja asiakkaan välinen vuorovaikutus hoidetaan yhä useammin sähköisesti tai videoneuvotteluilla. Lisäksi asiakkaillemme on tärkeää säästää aikaa automatisoimalla manuaaliset rutiinit mahdollisimman pitkälle ja seurata itse liiketoiminnan tunnuslukuja reaaliajassa yhteiskäyttöisellä ohjelmistolla”, täydentää Azetsin toimitusjohtaja Ulla Nikkanen yrityskaupan syitä.

Tili-Avekin edelläkävijyys sähköisissä taloushallinnon palveluissa näkyy muun muassa siinä, että yritys on erikoistunut kouluttamaan taloushallinnon ammattilaisia Procountor-ohjelmiston käytössä.

“Olemme helpottaneet asiakkaidemme arkea jo lähes 30 vuotta. Vuorovaikutus ja teknologinen edelläkävijyys ovat perusta asiakkaidemme huolenpidossa. Liittymällä osaksi Azetsia, tiedämme asiakkaidemme saavan alan monipuolisimpia asiantuntijapalveluita, parasta osaamista ja kehittyneintä teknologiaa niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Olen tyytyväinen ja luottavainen tähän yrityskauppaan myös henkilöstömme uranäkymien kannalta, sillä Azetsilla ammatillista osaamista on mahdollista kehittää myös horisontaalisesti”, tiivistää Tili-Avekin toimitusjohtaja Salla Sergelius.

Lisätietoja antaa:

Ulla Nikkanen, toimitusjohtaja, Azets Insight Oy, ulla.nikkanen@azets.com, +358 40 522 9091

Kategoriat

Azets on teknologiavetoinen osaamiseen erikoistunut yritys, jolla on pohjoismaiset juuret. Tarjoamme yrityksille joustavia talous- ja henkilöstöhallinnon palveluita. Yhdistämme datan, teknologian ja asiantuntemuksemme kokonaisuudeksi, joka tuottaa arvoa asiakkaillemme. Osana CogitalGroupia autamme yli 90 000 organisaatiota menestymään yli 70 maassa. www.azets.fi