Esittelyssä Badenoch & Clarkin tiimi

Badenoch & Clark on Suomen ensimmäinen rekrytointi- ja suorahakutoimisto, joka nostaa työnhakijan keskiöön. Se on osa maailman johtavaa henkilöstöratkaisuja tarjoavaa yritystä Adecco Groupia.

Yritys aloitti toimintansa Suomessa kesällä 2016. Se keskittyy asiantuntija-, päällikkö- ja johtotason rekrytointeihin. Osa yrityksen tekemistä rekrytoinneista on suorahakua, sillä monet avoimet tehtävät ovat tekijöiltään erityistä osaamista vaativia, eikä niihin löytyisi muuten tekijöitä työpaikkailmoitusten kautta.

Tällä hetkellä tiimiin kuuluu neljä työntekijää ja viides aloittaa elokuussa.

Liiketoimintapäällikkö Heidi Haikosen mukaan tiimin vahvuutena on vahva toimiala- ja ihmistuntemus sekä rekrytointikonsulttien vankka kokemus.

"Teemme rekrytointeja aloille, jotka tunnemme hyvin, näin voimme yhdistää yritysten tarpeet ja työntekijöiden taidot pintaa syvemmältä."

Tiimin työntekijöillä on jokaisella omaa toimialakohtaista erikoisosaamista, joita ovat esimerkiksi kiinteistö,- taloushallinto-, logistiikka- ja IT-tuntemus.

"Kuvailisin tiimiämme sanoilla asiantunteva ja intohimoisesti työhönsä suhtautuva."

Tällä hetkellä Badenoch & Clark rekrytoi muun muassa myyntijohtajaa, teknistä asiantuntijaa, controlleria, logistiikkapäällikköä ja projektipäälliköä.

• Nimitykset

• työelämä