Bik Bok x Elsa Hosk

Lehdistötiedote   •   Elo 25, 2017 15:44 EEST

Bik Bok ylpeänä esittää yhteistyömalliston kansainvälisen supermalli ja IT-tyttö Elsa Hoskin kanssa. Yhteistyön luonnolliseksi tekevät Elsan ja Bik Bokin jakamat arvot ja tyyli: leikkisyys ja naisellinen asenne. Mallisto tarjoaa monipuolisen valikoiman tuotteita, jotka muuntautuvat arjesta juhlaan ja tuovat vaatekaappiin jotain täysin uutta: särmää.

Inspiraatiota mallistoon Elsa on ammentanut persoonallisesta tyylistään sekä ystäviensä tyylistä New Yorkissa. ”Pidin myös ystäväni mielessä, sillä heillä on loistava, mutta erilainen tyyli, joten pyrin tekemään muutama kappaletta, jota kaikki rakastaisivat”, kertoo Elsa Hosk.

”Rakastan suunnittelua ja edullista muotia. Persoonallisen tyylin luodakseni halusin mallistoni yhdistävän high end -tyyliä ja vintage-henkisiä elementtejä. Huomasin, ettei edullisessa hintaluokassa ole tarjolla tämän tyyppistä yhdistelmää, joten tämä oli minulle erittäin mielenkiintoinen haaste”, Elsa lisää.

Malliston ilme on naisellinen ja leikkisä, tarjoten sekä rentoja luottovaatteita twistillä että säväyttäviä trendituotteita, kuten roosan vakosamettisen setin, johon kuuluvat takki sekä levenevät housut. Malliston avainvaatekappaleita ovat lyhyt eksentrinen värikäs neule ja 60-lukulaishenkiset tilkkufarkut. Samettinen mekko valkoisin pitsikoristein sekä laivastonsininen pallokuvioitu mekko röyhelöin täydentävät malliston ja antavat sille tyttömäisen, hienostuneet yleisilmeen.

Bik Bok ja ruotsalaissyntyinen Elsa jakavat myös yhteisen historian. Elsa ja Bik Bok ovat toimineet yhdessä jo vuonna 2005, jolloin Elsa toimi Bik Bokin mallina. Skandinaavinen tausta ja amerikkalainen elämäntyyli luovat uniikin lookin, joka vetoaa erinomaisesti pohjoismaalaiseen naiseen.

”Olemme erittäin ylpeitä ja onnellisia saadessamme esittää malliston, joka edustaa Elsan tyyliä samalla vedoten hauskaan, tyttömäiseen ja trendikkääseen Bik Bok -tyttöön. Toivomme, että asiakkaamme pitävät mallistosta”, kertoo markkinointijohtaja René Høgsted.

Mallisto lanseerataan valikoiduissa liikkeissä ja verkkokaupassa syyskuussa 2017. Tuotteiden hinnat vaihtelevat 14,99€:n ja 69,99€:n välillä.

Kommentit (0)