Parannetun vetojärjestelmän ansiosta nurmikon viimeistely entistä helpompaa ja taloudellisempaa.

Lehdistötiedote  •  2012-04-26 11:10 EEST

Black & Deckerin vuoden 2012 puutarhatyökalut ovat niin tehokkaita, että alkaa olla vaikeaa perustella bensiinikäyttöisten koneiden käyttöä normaalikokoisilla pihoilla.

18-V GLC1825L trimmerillä viimeistelee 30 m2 yhdellä latauksella. Se on lähes puolet enemmän kuin edellisen sukupolven trimmereillä, joilla viimeistelee 16 m2. Nämä 18 V tuotteet muodostavat tuoteperheen, mikä sisältää useita 18 V akulla toimivia työkaluja. GLC1825L on paljon edellistä tehokkaampi parannetun tehonsiirron ansiosta. Tästä syystä trimmerissä voi olla pienempi, vähemmän energiaa kuluttava moottori ja täten käyntiaika pitenee huomattavasti. Reunanleikkuutoimintoa käytettäessa GLC1825L viimeistelee 1500 m yhdellä latauksella. Leikkuuleveys on 25 cm, joka on riittävästi keskisuurillekin pihoille.

Suurillekin pihoille on meluamaton ja savuttamaton vaihtoehto. GLC3630L on 36 V trimmeri, jossa on 30 cm leikkuuleveys ja kaksi eri tehotasoa. ECO maksimaaliselle käyttöajalle ja Turbo maksimaaliseen tehoon. ECO toiminnalla reunanleikkuussa viimeistelee 2500 m yhdellä latauksella, mikä on tarpeeksi kotipihoille. Tämä samoin kuin pienemmät kaverinsa kuuluu samaan akkuperheeseen.

E-drive teknologian voimansiirtojärjestelmä on käytössä myös ruohonleikkureissamme ja pensasleikkureissa. Vuoden 2012 puutarhatyökalut ovat saatavilla kaupoista huhtikuusta alkaen.

Black & Decker –tuotemerkki on osa Stanley Black & Deckeriä. Valikoimaan kuuluu sähkötyökaluja, puutarhatyökaluja, kotitaloustuotteita ja tarvikkeita.  Black & Decker –tuotemerkki on tarkoitettu ensisijaisesti harrastekäyttöön. Black & Decker tarkoittaa hyvää laatua, innovaatioita, muotoilua ja hintansa arvoisia tuotteita. Tuotteita markkinoidaan yli 100 maassa ympäri maailman. Black & Deckerillä on hyvä maine. Tuotemerkki kuuluu tunnettujen tuotteiden top 5 –listalle Superbrands®-yrityksen tekemän tutkimuksen mukaan.  Yritys kunnioittaa teollisuuden ja ympäristön tasapainoa säilyttääkseen hyvän ja terveen ympäristön. Tuotteet muotoillaan, tuotetaan, jaellaan ja huolletaan ympäristöasiat huomioon ottaen.

Kommentit (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom