Blåkläder luo ainutlaatuiset sukset yhdessä Åre Skidfabrikin kanssa

Suksitehtaan "Custom Made" -konseptin avulla Blåkläder on suunnitellut omat sukset, jotka tehdään todelliseen käsityöhenkeen. Åre Skidfabrikin valinta Blåkläderin yhteistyökumppaniksi suksien valmistuksessa oli yksinkertainen, koska molemmat osapuolet arvostavat laatua ja toiminnallisuutta, molemmat tärkeitä arvoja uusien yhteistyökumppanien valinnassa.

Yhdysvalloista lähtöisin olevien suuntauksien innoittamana Stefan Cederberg ja Patrick Söderlund alkoivat kehittämään lumilautoja autotallissa Frösönissä Östersundin ulkopuolella vuonna 1981, mikä osoittautui hyvin ajoitetuksi. Pieni autotalli vaihtui pian moderniksi Åre Skidfabrik suksitehtaaksi.

Vuodesta 1993 on pääpaino ollut suksituotannossa ja vankka ammattitaito on aina kulkenut läpi koko tuotantoketjun. Tehtaassa on nykyaikaiset ja välttämättömät koneet, joita tarvitaan laadukkaiden suksien valmistamiseen sekä suuressa että pienessä mittakaavassa. Koneiden vaikutuksesta huolimatta, ei heidän käsityöstään voi erehtyä. Jokainen yksittäinen suksi hiotaan, puristetaan ja kasataan käsin.Sukset valmistaa ihmiset, jotka ovat innostuneita laskettelusta saman henkisille ihmisille. Intohimo lasketteluun ja lumilautailuun on aina vaikuttanut läpi koko tuotantoketjun.

Tunnetko jonkun, joka tykkää Blåkläderistä ja joka ansaitsee parin ainutlaatuisia Åre Skidfabrikin suksia? Ilmoita henkilö kilpailuun osoitteessa blaklader.com viimeistään 7/12 2016. Suksia on valmistettu vain rajoitettu erä.

• Rakentaminen, kiinteistö

• sukset
  • työvaatteet
  • blåkläder
  • blaklader workwear
  • blaklader

Blåkläder kehittää, valmistaa ja myy työvaatteita, turvakenkiä ja työhanskoja työntekijöille, joilla on korkeat vaatimukset toiminnallisuudelle, laadulle ja ulkonäölle. Blåkläderin pääkonttori, tuotekehitys sekä varasto sijaitsevat Ruotsin Svenljungassa. Omassa omistuksessa olevat tuotantoyksiköt ovat Vietnamissa ja Sri Lankassa ja niissä valmistetaan vuosittain noin 2 miljoonaa tuotetta. Blåkläderillä on 14 tytäryhtiötä Euroopassa ja USA:ssa ja se tekee Blåkläderistä yhden markkinoiden suurimmista työvaatetoimijoista. Liikevaihto oli noin 85 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Kalle Larsson

Markkinointipäällikkö +46 702187333