Ratkaisu löytyi heidän taskuistaan – Kolme ystävää ja heidän universaali linssi

Blåkläder lanseeraa mielenkiintoisen yhteistyön Suomalaisen älypuhelimiin kiinnitettävien linssien valmistajan Black Eyen kanssa.

Valokuvaaja Arto Ekmanin ja ammattilumilautailijoiden Fredu Sirviön ja Eero Ettalan yhteinen intohimo lumilautailuun ja valokuvaukseen saivat aikaan vision – tehdä hienojen kuvien ottamisesta helpompaa kaikille. He olivat huomanneet, kuinka vaikea koko prosessi kuvien ottamisesta, kuvien käsittelyyn ja aina valmiiseen kuvaan asti oli. Tarvittiin ratkaisu, joka helpottaisi prosessia ilman kameroita, tietokoneita ja kuvankäsittelyohjelmia ja lisäksi kuvien jakaminen sosiaalisessa mediassa pitäisi olla helppoa.

Ratkaisu oli lähempänä, kuin he osasivat kuvitellakaan, heidän taskuissaan. Näin voidaan lyhyesti kertoa, kuinka yritys Black Eye sai alkunsa. Heidän universaali linssi oli ratkaisu heidän yhteiseen ongelmaan. Linssi kiinnitetään helposti kännykkään ja heti voidaan ottaa hienoja kuvia. Linssi sopii kaikkiin älypuhelimiin ja linssistä saa jo nykyään useita eri versioita. Helsingissä sijaitsevasta yrityksestä Black Eyestä tuli heti hitti ja se on vuodesta 2013 toimittanut linssejä jo suureen osaan maailmaa.

“Ystävykset kuvailevat tuotettaan ‘Todelliseksi game changeriksi’ koska kaikki, myös amatöörit, voivat ottaa todella hienoja kuvia kännykällään.“

Fiksun linssin avulla kundit haastavat markkinoilla olevien kameroiden kuvaamisen pelisäännöt. Haaste, halu ja fakta, että tehdään jotain ratkaistakseen huomattu ongelma, kuvastavat hyvin myös Blåkläderin arvoja ja olemme ehdottomasti sitä mieltä, että Black Eye tekee mahtavia linssejä!

Katso lähin jälleenmyyjäsi, jolta kampanja on saatavilla. Osta Blåkläderin riipputaskuhousut ja saat Black Eye linssin kaupan päälle. Ota hienoja kuvia ja jaa ne meille sosiaalisessa mediassa.

• Elokuvateatteri, filmi, valokuva

• linssi
  • blackeyelinssi
  • blackeye
  • riipputaskuhousut
  • blåkläder
  • blaklader workwear
  • blaklader
  • fisheye

Blåkläder kehittää, valmistaa ja myy työvaatteita, turvakenkiä ja työhanskoja työntekijöille, joilla on korkeat vaatimukset toiminnallisuudelle, laadulle ja ulkonäölle. Blåkläderin pääkonttori, tuotekehitys sekä varasto sijaitsevat Ruotsin Svenljungassa. Omassa omistuksessa olevat tuotantoyksiköt ovat Vietnamissa ja Sri Lankassa ja niissä valmistetaan vuosittain noin 2 miljoonaa tuotetta. Blåkläderillä on 14 tytäryhtiötä Euroopassa ja USA:ssa ja se tekee Blåkläderistä yhden markkinoiden suurimmista työvaatetoimijoista. Liikevaihto oli noin 85 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Tomas Åkerman

Lehdistön yhteyshenkilö Myyntipäällikkö +358 50 579 2708