Saleslion Suomi Oy

Maineenhallinta verkossa – Ohjaa, varjele, vaikuta!

Blogikirjoitus   •   Syys 12, 2010 12:51 EEST

Tiedätkö, mitä asiakkaasi tai entiset työntekijäsi sinusta verkossa ajattelevat? Tiedätkö, miten kilpailijat sinuun suhtautuvat? Oletko läsnä verkon kiihtyvissä keskusteluissa? Tiedätkö, miten nämä keskustelut sinuun vaikuttavat? Tätä kaikkea on maineenhallinta verkossa.

Kuluttajat liikkuvat nykyään verkossa ostoaikeissa. Vaikka varsinainen ostotapahtuma edelleen usein tapahtuu muualla kuin verkossa, on verkosta muodostunut tärkeä kanava mielipiteenvaihdolle. Tietoa haetaan ostopäätöksen tueksi juuri verkosta. Käyttäjälähtöisen sisällön lisäännyttyä verkossa räjähdysmäisesti hakukoneet pystyvät indeksoimaan sivuja nopeasti ja tehokkaasti. Maineenhallinta verkossa on käytännössä konkreettisia tekoja. Maineenhallinta verkossa auttaa sinua nopeasti oikaisemaan yrityksestäsi syntyneitä vääriä käsityksiä – ja palkitsemaan oikeita.

Maineen hallintaa voivat tehdä yritykset itse tai palkata siihen erikoistunut Internet markkinointi tai hakukoneoptimointi yritys.