DataCenter Finland Oy

Menestykäämme yhdessä myös vuonna 2014!

Blogikirjoitus   •   Joulu 08, 2013 13:05 EET

Kirjoittaja: Ilmari Vallo

Olemme kulkeneet kuluvan vuoden aikana ahkerasti ja määrätietoisesti omaa polkuamme – eli keskittyneet varmistamaan asiakkaidemme tulevaisuutta. Lyhyesti kiteytettynä voisi sanoa, että yhdistämme maailman eturivin teknologiat ja osaamisen suomalaiseksi konesalipalveluksi.

Yrityksissä on herännyt kiinnostus konesalipalveluja kohtaan siitäkin huolimatta, että it-osaamisen ja asiantuntemuksen taso vaihtelee suuresti etenkin yrityksissä, joissa tietotekniikka ei liity ydinliiketoimintaan. Olen huomannut, että asioita halutaan ymmärtää yhä paremmin ja esimerkiksi markkinointitermien takaa tutummaksi tulleet pilvipalvelut sekä konesalien ulkoistukset näyttäisivät lisääntyvän yritysten tulevaisuuden arjessa. Yhteistyö käynnistyy usein juuri kriittisen tiedon varmistamisella ja palauttamisella mahdollisten häiriöiden varalle.

Haluan kiittää asiakkaitamme kaikesta palautteesta, jota olemme tämänkin vuoden kuluessa saaneet. Keskustelemalla ja keskinäistä ymmärrystä lisäämällä, olemme suoriutuneet ripeästi kiperistäkin tilanteista ja saavuttaneet vieläpä erinomaisia tuloksia. Asiakaskyselyt osoittavat, että palvelujamme pidetään laadukkaina ja oikeaan suuntaan kehittyvinä.

Merkityksellistä polullamme on myös se, että olemme liiketoiminnallisesti, taloudellisesti ja omistuksellisesti erittäin vakaalla pohjalla. Kasvava liiketoiminta, vakavaraisuus ja omistajiemme vahva sitoutuminen tarjoavat meille vankan kivijalan kehittää toimintaamme ja varmistaa asiakkaidemme tulevaisuutta.

Kulman takana odottaa aivan tuore vuosi ja uudet mahdollisuudet. Me varmistamme asiakkaidemme arkea ja autamme jättämään jälkeä, joka luo merkittävää tulevaisuutta.

Nyt on aika nauttia joulusta. Rauhallista joulua ja menestyksekästä jälkeä vuoteen 2014!

Ilmari Vallo

DataCenter Finland Oy