Saleslion Suomi Oy

Viisi vihjettä Verkkomarkkinointiin!

Blogikirjoitus   •   Loka 17, 2010 18:38 EEST

• Asiakas ottaa yhteyttä, silloin kun se hänelle parhaiten sopii. Ole silloin löydettävissä, kun sinua haetaan.
  • Anna vierailijoille juuri sitä, mitä he haluavat tietää. Älä tuhlaa potentiaalisen asiakkaasi aikaa pitkillä ja puuduttavilla sepustuksilla omasta erinomaisuudestasi. . Verkkomarkkinointi ei tarkoita sitä, että ei enää saisi olla myyvä. Kerro rehellisesti tuotteesi tai palvelusi parhaat puolet. Auta asiakastasi ostamaan.
  • Älä turhaan hehkuta, vaan keskustele aidosti. Verkkomarkkinointi edellyttää markkinoijalta herkkää korvaa. Kuuntele, jaa ajatuksia, tarjoa ideoita, tee niistä yhteisiänne.
  • Ole valmis ja altis kritiikille. Älä hukkaa parasta palautettasi. Älä missään nimessä ainakaan torju sitä. Pyri olemaan toimialallasi se, jonka asiakkaat kehittävät tuotettasi.
  • Pyydä rohkeasti yhteydenottoa. Palaa asiaan, kiitä käynnistä, anna asiakkaalle välitöntä palautetta. Verkkomarkkinointi ei ole koskaan oikeaa tai väärää.