Zalando

Zalando Polhem PR:n partneriksi Skandinaviassa

Blogikirjoitus   •   Kesä 25, 2013 15:33 EEST

Berliiniläinen sähköisen kaupankäynnin jättiläinen Zalando on valinnut partnerikseen PR-toimisto Polhem PR:n Ruotsissa, Norjassa, Suomessa ja Tanskassa. Zalando avasi nettikauppansa ovet Skandinaviassa vuonna 2012 (Ruotsissa huhtikuussa 2012, Suomessa ja Tanskassa heinäkuussa 2012 ja Norjassa syyskuussa 2012). Zalando tarjoaa tällä hetkellä 1500 kansainvälistä tuotemerkkiä yli 150 000 tuotteella, joita on saatavilla neljästätoista Euroopan maasta.

Polhem PR:n tehtävänä on vahvistaa ja kehittää Zalandon asemaa Skandinaviassa.

- Olemme erittäin iloisia, että Zalando valitsi Polhem PR:n PR-partnerikseen Skandinaviassa. Tämä vahvistaa sen, että voimakas investointimme eturivin teknologiaan, joka tukee digitaalista mediaa, toimii. Olemme myös vahvistaneet yhteistyötä ja viestintää eri maiden showroomiemme välillä. Tänä päivänä kansainväliset asiakkaat saavat yhtenäiset PR-palvelut ja raportit kaikissa maissa, joissa he ovat valinneet työskennellä Polhem PR:n kanssa, sanoo Ted Boman, Polhem PR:n toimitusjohtaja.