Dayton lyö läpi kuorma-autosegmentissä!

Dayton ravistelee edullisten kuorma-autonrenkaiden segmenttiä viime vuoden lopulla markkinoille tuodulla rengasvalikoimalla, jolla on hyvä hinta-laatusuhde. Dayton -kuorma-auton renkaat lupaavat tarvittavan suorituskyvyn parhaaseen hintaan, ja niillä on Bridgestone-konsernin laatutakuu. Toisin kuin joidenkin suorien kilpailijoiden renkaat, Daytonin ohjaavan ja vetävän akselin sekä perävaunun renkaat ovat pinnoituskelpoisia, eli ne tarjoavat pidemmän päälle vieläkin parempaa vastinetta rahalle.

Eurooppalaista laatua

Dayton-renkaat valmistetaan Euroopassa ja niiden taustalla on maailman suurimman rengasvalmistajan Bridgestonen kokemus ja asiantuntemus. Ne tarjoavat tasaista laatua, jota kuljetusalalla tarvitaan, jotta työt tulevat tehdyksi turvallisesti ja tehokkaasti. Tätä tarkoitetaan tarvittavalla suorituskyvyllä.

Hyvä hinta-laatusuhde

Asiakkaat voivat luottaa siihen, että uuden Dayton-kuorma-autonrengasvalikoiman hinnat ovat kohdallaan. Hyödyntämällä Bridgestonen edistyksellisiä tuotantotekniikoita ja kokeneen rengasvalmistajan logistisia valmiuksia Daytonin tuotantokustannukset pystytään pitämään riittävän alhaisina. Niinpä Dayton tarjoaa eurooppalaista laatua hintaan, joka on samaa tasoa monien tuontirenkaiden kanssa. Dayton -kuorma-auton renkailla on kuitenkin yksi tärkeä erottava tekijä muihin edullisiin rengasvaihtoehtoihin verrattuna: ne ovat pinnoituskelpoisia, mikä lisää rengasrungon arvoa ja pidentää renkaan käyttöikää.

Bridgestone Partner -verkostolta yksinoikeudella

Lisäbonuksena Daytonin asiakkaat pääsevät hyödyntämään itsenäiseen Bridgestone Partner ‑verkostoon kuuluvien, Dayton-kuorma-autonrenkaita Euroopassa yksinoikeudella myyvien jälleenmyyjien osaamista ja asiantuntemusta.

Valikoima

Daytonin valikoimaan kuuluu kolme kuorma-autosegmentille tarkoitettua rengasta: ohjaavan akselin D500S, vetävän akselin D600D ja perävaunun akselin D400T. Kaikki kolme tarjoavat hintatietoisille asiakkaille tarvittavan suorituskyvyn.

Ohjaavan akselin D500S

Dayton D500S pitää kuljetusyritysten kaluston ajossa ja toiminnan kannattavana. Kuljettajat arvostavat ohjautuvuutta parantavaa ja hiljaista pintakuviota. Renkaan kivenpoistajat ja epätasaisen kulumisen kesto lisäävät renkaan käyttöikää. Lisäksi renkaan laadukas runko soveltuu pinnoitukseen.

Vetävän akselin D600D

Dayton D600D-rengas on suunniteltu käyttäytymään hyvin märissä olosuhteissa, antamaan pitoa silloin kun sitä eniten tarvitaan sekä tarjoamaan turvallisuutta ja ajomukavuutta kaikissa olosuhteissa. M+S- ja lumihiutalesymboli takaavat hyvän suorituskyvyn ympäri vuoden, myös lumella. Rengasrungot on rakennettu niin kestäviksi että ne soveltuvat pinnoitukseen.

Perävaunun akselin D400T

Kunnon laatua oikeaan hintaan. Perävaunuihin tarkoitettu Dayton D400T ‑rengas on suunniteltu päihittämään kilpailijat tässä segmentissä. Tämä vapaasti pyörivien akselien rengas täyttää kestävälle suorituskyvylle asetetut vaatimukset: sillä on hyvä epätasaisen kulumisen kesto ja se soveltuu pinnoitettavaksi.

Dayton D500S- ja D600D-renkaita on saatavilla kokoina 315/80 R22.5, 295/80 R22.5 ja 315/70 R22.5. Perävaunun rengas D400T on tarjolla kokona 385/65 R22.5 eli valikoima kattaa yleisimmät kuorma-auton rengaskoot.

Lisätietoja osoitteesta www.dayton.eu.

• Teollisuus, valmistus

• pinnoitus
  • ohjaava akseli
  • vetoakseli
  • bridgestone
  • kuorma-auton
  • rengasrunko
  • perävaunun renkaat
  • perävaunun
  • kuorma-auton renkaat
  • dayton

Bridgestone Corporation on maailman suurin renkaiden ja muiden kumituotteiden valmistaja. Bridgestone Europe (BSEU), jonka päätoimipiste on Brysselissä, Belgiassa, on Tokiossa pääkonttoriaan pitävän Bridgestone Corporationin tärkein alueellinen tytäryhtiö. Bridgestone Europella on tutkimus- ja kehityskeskus, testikeskus, 9 tehdasta ja yli 12 000 työntekijää yhteensä 27:ssä Euroopan maassa. BSEU:n premium-renkaita myydään sekä Euroopassa että maailmanlaajuisesti.

Lisätietoa Bridgestone Europesta osoitteissa www.bridgestone.eu, www.bridgestonenewsroom.eu sekä Facebookissa ja Twitterissä.

Bridgestone Finland Oy on Bridgestone Europen tytäryhtiö, joka vastaa Bridgestone-, Firestone-, Dayton- ja Seiberling-merkkisten renkaiden myynnistä ja markkinoinnista Suomessa. Yhtiö sijaitsee Vantaalla ja sillä on 31 työntekijää. www.bridgestone.fi

Auli Kähkönen

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointi- ja viestintäpäällikkö Viestintä, kuluttajatuotteiden markkinointi 0207 936 230