Tiedote -

Brother sadan maailman innovatiivisimman yrityksen joukossa neljättä vuotta peräkkäin

Joka vuosi maailmanlaajuinen tiedon jättiläinen Thomson Reuters nimeää yrityksiä, jotka ovat parhaiten onnistuneet muuttamaan luovat ideansa ja innovaationsa kaupallisiksi. Brother on näiden yritysten joukossa.

Suurin osa ihmisistä tunnistaa Brotherin, sillä tuhansissa suomalaisissa kodeissa ja yrityksissä käytetään suosittuja Brotherin monitoimilaitteita, tarratulostimia, fakseja ja lasertulostimia.

Harvemmat tietävät, että pääkonttoriaan Japanissa pitävä Brother on myös yksi maailman innovatiivisimmista yrityksistä.

Brotherin innovatiivisuus on virallisesti vahvistettu tosiasia, sillä Thomson Reuters on valinnut Brotherin yhdeksi maailman “sadasta innovatiivisimmista yrityksestä” neljättä vuotta peräkkäin.

Brother on tällä arvostetulla listalla monien maailman tunnetuimpien eri toimialoilla ja markkinoilla toimivien yritysten kanssa.

Kaikille näille yrityksille on luonteenomaista, että he ovat onnistuneet erittäin hyvin muuttamaan luovat ideansa ja innovaationsa kaupallisiksi ja suojanneet patenttinsa, perustelee Thomson Reuters virallisessa tiedotteessaan Brotherin nimeämistä.

Jokainen Top 100 -listattu yritys on arvioitu neljässä eri kategoriassa: uusien patenttien lukumäärä, patenttien hyväksyntä, patentoitujen tuotteiden maailmanlaajuisuus ja patenttien vaikutus teollisuuteen.

45 yritystä on saanut Thomson Reutersin palkinnon neljänä peräkkäisenä vuonna. Näistä 16 sijaitsee Japanissa ja Brother on yksi niistä.

“Paikka Thomson Reutersin Top 100 -listalla on loistava huomionosoitus tuotteidemme kehittäjille ja tutkijoille, mutta myös innovatiivisuutta arvostavalle maailmanlaajuiselle johdollemme, “ selittää Brother Finlandin myyntijohtaja Tom Forssell.

“Suomen maakonttori on osa maailmanlaajuista Brother konsernia. Tämä palkinto osoittaa meille sen, että voimme odottaa yhä uusia innovatiivisia Brother-tuotteita myös tulevina vuosina. Brother-laitteita, jotka tekevät asiakkaidemme päivittäisestä arjesta helpompaa,” Tom Forssell jatkaa.

Yksi Brotherin uusimmista ja suurimmista innovaatioista ovat Print 3.0 sukupolven monitoimilaitteet.
Brother oli ensimmäinen maahantuoja, joka toi markkinoille edullisen A3-malliston kaikkien saataville.

Brother on tuonut markkinoille myös OmniJoin-verkkoneuvotteluohjelmiston, jonka myynti alkoi Skandinavian markkinoilla marraskuussa 2014. Videoneuvottelujärjestelmä lanseerataan Suomessa ensi vuonna.

• Tietokone, Televiestintä, IT

• mustesuihkutulostimet

Brother lyhyesti

Brother Finland toimii Brother Nordicin Suomen maakonttorina ja tuo Brother-tuotteita Suomen sekä
Baltian markkinoille. Brother Finland vastaa myynnistä, markkinoinnista sekä teknisestä tuesta Suomessa. Vastuullisuus ympäristöasioissa on olennainen osa liiketoimintaamme sekä yhteiskunnallista vuorovaikutusta. Yrityksellemme myönnetty ISO 14001 -ympäristösertifiointi sekä laaja joutsenmerkitty tuotevalikoimamme ovat konkreettinen osoitus siitä, että kannamme vastuumme myös ympäristöasioissa.

Lisätietoa osoitteessa www.brother.fi

Heidi Rankala

Lehdistön yhteyshenkilö Digital Marketing Manager PR +358400780257

Sami Kivelä