Brotherilta uutuus tarratulostinmarkkinoille: CUBE Plus

Brotherin pienestä ja elegantista valkoisesta P-touch CUBE -tarratulostimesta on tullut monien suomalaiskotien suosikki erilaisissa askarteluissa ja merkinnöissä. Brother on tuonut markkinoille lähes vastaavan uutuuden toimistoihin: CUBE Plus. Tarratulostimen verollinen suositushinta on 146 €.

Musta ja minimalistinen CUBE Plus ei näytä tyypilliseltä tarratulostimelta. CUBE Plus on muotoilultaan modernin pelkistetty ja sopii siten useimpiin toimistoihin.

CUBE Plus -tarratulostimessa on Bluetooth-yhteys ja sisäänrakennettu litiumioniakku, mikä mahdollistaa nopean tarrojen tulostamisen missä vain. Valkoisen CUBE:n ja mustan CUBE Plus -tarratulostimen merkittävin ero on, että CUBE Plus tulostaa tuplasti leveämmille tarranauhoille (24 mm). Bluetooth-yhteyden ansiosta laitetta voi käyttää useampikin käyttäjä. Bluetooth-yhteyden voi muodostaa niin Applen kuin Androidia käyttävissä älylaitteissa.

Suunnittele eri alustoilla

Tarrojen luomiseen käytetään Brotherin ilmaista P-touch Editor -ohjelmistoa, joka toimii PC-/Mac-tietokoneilla. CUBE Plus -tarratulostimen ja tietokoneen välinen yhteys muodostetaan USB-kaapelilla tai Bluetoothin välityksellä.

Mikäli taas luot tarrasi suoraan älylaitteellasi (Apple/Android), käytössäsi on maksuttomat Brother iPrint&Label - ja Design&Print -appsit. Sovellukset voi ladata Google Play -kaupasta ja Apple Storesta. Langaton työskentely on helppoa, kytke vain älylaitteesi Bluetooth-yhteys päälle ja luo tarrasi tarrasuunnitteluappseilla.

Tarroja voi personoida käyttämällä eri fontteja ja logoja tai lisäämällä kuvia, viivakoodeja tai kehyksiä. Brother on kehittänyt Microsoft Office -lisäosan Windowsille. Tämän ansiosta tarroja voi tulostaa suoraan Wordista, Excelistä ja Outlookista.

Suurtenkin tarramäärien tulostaminen onnistuu käden käänteessä Excel- tai csv-tiedostoista P-touch Editor -ohjelmaa käyttämällä.

Monipuoliset käyttömahdollisuudet

Kotikäyttöön suunniteltu valkoinen CUBE-tarratulostin käyttää alkaliparistoja, kun taas toimistomaailmaan suunnatussa mustassa CUBE Plus -tarratulostimessa on ladattava litiumioniakku. Akkua voi ladata USB-portista tai USB-laturista.

P-touch CUBE Plus -tarratulostimeen on saatavilla kattava valikoima kestäviä TZe-tarranauhoja. Tarrat tulostuvat lämpösiirtotekniikalla. Tarran maksimitulostusnopeus on jopa 20 mm sekunnissa. Tarrojen vakioresoluutio on 180 dpi ja suurin mahdollinen resoluutio 180 x 360 dpi.

CUBE Plus -tarratulostimella voi tulostaa jopa 24 mm leveitä tarroja. Muut tarraleveydet ovat 3.5, 6, 9, 12 ja 18 mm. Tietokoneella suunniteltaessa tarran pituus voi olla enintään 50 cm. Älylaitteelta tulostaessa tarran pituus voi olla enintään 30 cm. CUBE Plus -tarratulostimessa on automaattinen tarraleikkuri.

Suositushinnat ja saatavuus

Laitteen mukana tulee integroitu tehokas litiumioniakku, USB-kaapeli ja 24 mm leveää TZe-tarranauhaa (musta teksti/valkoinen pohja, 4 m). Brother P-touch CUBE Plus -tarratulostinta on saatavilla Brother-jälleenmyyjiltä kautta maan. Verollinen suositushinta on 146 euroa.

Tom Forssell, myyntipäällikkö, 050 320 5552, tom.forssell@brother.fi

Sami Kivelä, tuotepäällikkö, 0500 429 094, sami.kivela@brother.fi

• Tietokone, Televiestintä, IT

• tarratulostimet

Brother lyhyesti

Brother Finland toimii Brother Nordicin Suomen maakonttorina ja tuo Brother-tuotteita Suomen sekä
Baltian markkinoille. Brother Finland vastaa myynnistä, markkinoinnista sekä teknisestä tuesta Suomessa.

Vastuullisuus ympäristöasioissa on olennainen osa liiketoimintaamme sekä yhteiskunnallista vuorovaikutusta. Yrityksellemme myönnetty ISO 14001 -ympäristösertifiointi sekä laaja joutsenmerkitty tuotevalikoimamme ovat konkreettinen osoitus siitä, että kannamme vastuumme myös ympäristöasioissa.

Lisätietoa osoitteessa www.brother.fi

Heidi Rankala

Lehdistön yhteyshenkilö Digital Marketing Manager PR +358400780257

Sami Kivelä