Havaianas varvassandaaleja on nyt saatavilla Boozt.com:ista

Lehdistötiedote  •  2012-05-29 17:54 EEST

Malmö, Ruotsi - Boozt.com valmistautuu kesää varten lanseeraamalla kenkämerkin Havaianas.

Havaianas perustettiin vuonna 1962 ja on erikoistunut varvassandaaleihin, jotka ovat Zori inspiroimat. Zori on japanilainen sandaali, jossa pohja on valmistettu riisin korresta. Kaikista sandaaleista löytyy kuvioitu pohja, riisikuvioinnilla. Koska brändi uudelleenkäyttää 90% ylijäämistä materiaalesta uusien sandaalien valmistuksessa, Havaianas on niin muotitietoinen kuin luontoystävällinen valinta. Kevään mallistosta löytyy värikkäitä sandaaleja naisille, miehille ja lapsille hintaan 20-34 €.

Saadaksesi lisätietoja vieraile Boozt.com:ssa tai ota yhteyttä:

Peter G. Jørgensen, Markkinointivastaavaan

pgj@boozt.com

Kasper Staalsø, Markkinointi- & Myyntivastaava

kst@boozt.com

Tietoa Boozt.com:sta

Boozt.com on upouusi kovassa nosteessa oleva vaatteita myyvä verkkokauppa, joka tarjoaa laajan valikoiman naisten, miesten ja lasten vaatteita yli 100:lta Skandinaaviselta ja kansainväliseltä brändiltä. Boozt toimii tällä hetkellä 10:ssä eri markina-alueessa ja suuntautuu muotitietoisille 23-45 vuoden ikäisille miehille ja naisille. Boozt.com-sivustoa ylläpitää Boozt Group, joka on yksi Euroopan johtavista täyden palvelun tarjoavista e-commerce alan yrityksistä. Boozt Group koostuu lähes 70 intohimoisen, omistautuneen ja pätevän e-commerce-alan ammattilaisen muodostamasta tiimistä.

PDF-tiedosto

Kommentit (0)