Canon esittelee uudelleentäytettävät PIXMA-mustesuihkutulostimet taloudellisempaan tulostukseen

Lehdistötiedote   •   Huhti 08, 2019 12:22 EEST

Canon esittelee kolme kompaktia ja kustannustehokasta, uudelleentäytettävää mustesuihkutulostina laajentamaan nykyistä PIXMA-mallistoa. Canon PIXMA G6050 -väritulostin sopii kotitoimistoihin tai pienyrittäjille. Siinä on tulostuksen lisäksi skannaus- ja kopiointitoiminnot sekä käytännöllinen LCD-näyttö. Canon PIXMA G5050 -väritulostimessa on Ethernet-yhteys, joka mahdollistaa verkko- ja Wi-Fi-yhteydet. Canon PIXMA GM2050 on nopea mustavalkotulostin alhaisilla käyttökustannuksilla.

Kukin uutuusmalli tarjoaa laatua, nopeutta ja kilpailukykyä, PIXMA G-sarjan tulostimissa on vakiona laajat mustesäiliöt, korkeariittoiset mustekasetit ja monipuoliset liitäntämahdollisuudet. Kaikissa uutuuksissa on automaattinen kaksipuolinen tulostustoiminto sekä 350 arkin syöttölaite. Näiden uusien PIXMA G-sarjan mustesuihkutulostimien kustannussäästöt eivät tarkoita laadun vaarantumista,pigmenttimusta tuottaa terävän ja selkeän tekstin asiakirjoihin. Väritulostinmallit tulostavat valokuvia jopa A4-koossa.

Uusissa mustesuihkutulostimissa on älykäs ja kätevä tulostusmahdollisuus Canon PRINT -ohjelmalla (iOS ja Android) sekä mahdollisuus pilvitulostukseen PIXMA Cloud Link -sovelluksella. Canon PIXMA G6050/G5050 -tulostimille voi tulostaa suoraan älylaitteesta (AirPrint (iOS), MDF (Android) tai Windows 10 Mobile). Tulostimien valvonta onnistuu etäyhteydellä Canon Management Information Base -sovelluksella ja esimerkiksi tarvikkeet voidaan tilata ennen kuin ne loppuvat. Canon PIXMA G6050/G5050 -tulostimilla voi tulostaa myös uusille materiaaleille, magneettiselle valokuvapaperille sekä 3,5 tuuman neliöpaperille.

Uudelleentäytettävien PIXMA-tulostimien myynti alkaa kesäkuussa.

• Canon PIXMA G6050, svh. 369 €
  • Canon PIXMA G5050, svh. 289 €
  • Canon PIXMA GM2050, svh. 289 €

Lisätietoja: Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226

Canon Oy kuuluu maailmanlaajuiseen Canon-ryhmään, joka tarjoaa tulostuksen-, dokumentin- sekä informaationhallinnan ratkaisuja yrityksille sekä kuvaamisen ratkaisuja kuluttajille ja ammattilaisille. Graafiselle teollisuudelle Canon toimittaa digitaalisen painamisen ratkaisuja.

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.