Canon EOS C700 FF

Canonilta suurikennoinen elokuvakamera ja valovoimaa tuotantoon!

Canon on esitellyt tänään suurikennoisen elokuvakameran, tyyppinimeltään Canon EOS C700 FF. Kyseessä on huippulaadukas tuotantokamera, jossa on monipuolinen 5,9K:n täysikokoinen CMOS-kenno. Kenno tarjoaa laajan värintoiston ja 15 askelen dynaamisen alueen, joiden avulla saadaan luonnollisempi lopputulos ja lisää vapautta värimäärittelyyn. Canonin Dual Pixel CMOS -automaattitarkennus pitää tarkennuksen luotettavasti liikkuvassa kohteessa ja auttaa myös manuaalisessa tarkennuksessa. Uusi Canon EOS C700 FF tukee useita Log-käyriä, väriavaruuksia ja alan standardeja maksimoiden kuvanlaadun ja lopputuloksen luonnollisuuden.

Samanaikaisesti Canon täydentää legendaarista Cine Prime -objektiivisarjaa esittelemällä uuden laajakulmaisen ja valovoimaisen kiinteäpolttovälisen CN-E20mm T1.5 L F -objektiivin elokuvatuotantoon. Lisäksi Canon tuo mallistoon uudet DP-V2421/DP-V1711 4K HDR -referenssimonitorit.

Uutuuksien myynti alkaa alkusyksystä ja niiden hinnat vahvistuvat myöhemmin. Linkit englanninkielisiin lehdistötiedotteisiin sivullamme.

Lisätietoja: Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226

Canon Oy kuuluu maailmanlaajuiseen Canon-ryhmään, joka tarjoaa tulostuksen-, dokumentin- sekä informaationhallinnan ratkaisuja yrityksille sekä kuvantamisen ratkaisuja kuluttajille ja ammattilaisille. Graafiselle teollisuudelle Canon toimittaa digitaalisen painamisen ratkaisuja.