Kohteet lähemmäksi Canonin uusilla pienikokoisilla, helppokäyttöisillä ja kevyillä kiikareilla

Canon esittelee kaksi uutta kiikaria, Canon 8X20 IS - ja Canon 10X20 IS -mallit. Uutuudet ovat kompakteja, helppokäyttöisiä ja kevytrakenteisia. Canonin laadukas Porro-prismaoptiikka tuottaa 8-kertaisen suurennuksen. Erinomainen terävyys ja vääristymätön kuva syntyy Super Spectra -pinnoitteen ja lyijyttömän lasin ansiosta.

Canonin korkealaatuinen optiikka takaa erinomaisen tarkkuuden ja huippuluokan kontrastin. Kuvanvakain pitää kiikarit vakaana. Kevyen rakenteen ja miellyttävän käyttötuntuman ansiosta kiikarit sopivat jokapäiväiseen käyttöön. Uutuudet ovat kooltaan pieniä, painoltaan runsaat 400 grammaa, mutta ne tarjoavat hyvän otteen ja tasapainoisen käyttökokemuksen kätevästi sijoitetun kuvanvakainpainikkeen avulla. Pieni koko tekee niistä ihanteellisen valinnan sekä reppureissaajalle että luontoharrastajalle. Kiikareiden kuvanvakaintekniikkaa vähentää tärinää, parantaa selkeyttä ja vähentää silmien rasittumista.

Uutuuskiikareiden myynti alkaa marraskuussa 2019.

• Canon 8X20 IS, svh. 550 euroa
  • Canon 10X20 IS, svh. 610 euroa

Canon, ainoana valmistajana maailmassa, tarjoaa asiakkailleen 11 kiikarin kuvanvakainmalliston. Canon on sitoutunut tuottamaan teknologiaa vastuullisella ja kestävällä tavalla. Uusien kiikareiden tekniikka noudattaa Canonin liiketoiminnan perustana olevaa Kyosei-filosofiaa, joka tarkoittaa ”elämistä ja työskentelemistä yhdessä yhteisen hyvinvoinnin edistämiseksi”. Yritys haluaa tukea kestävää kehitystä ja pyrkii tarjoamaan vastuullisia ratkaisuja tulevaisuuden haasteisiin.

Canon Oy kuuluu maailmanlaajuiseen Canon-ryhmään, joka tarjoaa tulostuksen-, dokumentin- sekä informaationhallinnan ratkaisuja yrityksille sekä kuvaamisen ratkaisuja kuluttajille ja ammattilaisille. Graafiselle teollisuudelle Canon toimittaa digitaalisen painamisen ratkaisuja.