Clas Ohlson avaa myymälän Turun Hansakortteliin

Clas Ohlson avaa myymälän Turun Hansakortteliin toukokuussa 2019. Samalla suljetaan Turun Forum Korttelissa sijaitseva myymälä.

Uuden myymälän myyntipinta-ala on 1053 m², ja siellä esitellään Clas Ohlsonin laaja kodin, vapaa-ajan, elektroniikan, sähkön ja vapaa-ajan tuotevalikoima. Myymälän valikoimaa täydentävät verkkokaupan tuotteet ja varaosat, jotka asiakas voi tilata veloituksetta myymälään valitsemalla toimitustavaksi ”toimitus myymälään”.

Clas Ohlsonin aluepäällikkö Jakke Irmola:

-Vuokrasopimuksemme Forumissa päättyy, ja on hienoa päästä avaamaan myymälä Hansakortteliin. Olemme tyytyväisiä, että Clas Ohlsonilla on jatkossakin keskustassa myymälä, joka helpottaa asiakkaidemme elämää kaikenlaisissa kodeissa.

Hansakorttelin myynti vuonna 2017 oli noin 227 miljoonaa euroa ja kävijämäärä noin 12,4 miljoonaa. Hansakorttelissa toimii yli 130 yritystä.

Kasvu jatkuu

Clas Ohlsonilla on Suomessa tällä hetkellä 40 myymälää ja verkkokauppa, ja kasvu jatkuu edelleen. Seuraavaksi Helsingissä Hakaniemeen avataan Lab Store 18.9., Kalasataman Rediin myymälä 20.9.2018 ja Pasilan Triplaan myymälä syksyllä 2019.

• turku

Clas Ohlson on kansainvälinen vähittäiskauppaketju. Päivittäin noin 4700 työntekijää yli 200 myymälässä ja toimistoilla kuudessa maassa auttaa ja innostaa ihmisiä tarjoamalla käteviä ja käytännöllisiä ratkaisuja edulliseen hintaan joka päivä. Suomessa Clas Ohlsonilla on 40 myymälää sekä verkkokauppa. Lisätietoja yritys.clasohlson.fi