Clas Ohlson avasi myymälän Helsingin Kaivotaloon

Clas Ohlsonin 35. myymälä on avattu tänään Helsingin Kaivotaloon. Myymälä sijaitsee uudistetun Kaivotalon toisessa kerroksessa. Avajaisaamuna jono oli pitkä, kun asiakkaat jonottivat sadalle ensimmäiselle annettuja yllätyskasseja.

Kaivotalon myymälän myyntipinta-ala on 1498 m² ja sen vaikutusalueella asuu 123 000 asukasta. Myymälä työllistää 15 henkilöä.

Clas Ohlsonin toimitusjohtaja Sampo Päällysaho kommentoi uutta myymälää:

−Uusi myymälämme Helsingin keskustan keskeisimmällä paikalla on nyt valmiina vastaanottamaan asiakkaat juuri sopivasti joulukaupan kynnyksellä. Laaja valikoimamme tuo ratkaisuja kotiin, vapaa-aikaan ja työpaikalle – työmatkan varrelta saa nyt yhtä lailla toimistotarvikkeet kuin työvälineet remontin tekemiseen ja välineet vaikkapa talviselle pulkkaretkelle.

Kaivotalon myymälä palvelee normaalisti asiakkaita arkisin klo 9−21, lauantaisin klo 9−19 ja sunnuntaisin klo 11−18. Joulukuusta lähtien myymälä on auki sunnuntaisin klo 21 asti.

Clas Ohlsonilla on nyt Suomessa 35 myymälää. Seuraava myymälä avataan Jyväskylän keskustaan torstaina 10.11.2016.

Clas Ohlson on kansainvälinen vähittäiskauppaketju. Päivittäin noin 4700 työntekijää yli 200 myymälässä ja toimistoilla kuudessa maassa auttaa ja innostaa ihmisiä tarjoamalla käteviä ja käytännöllisiä ratkaisuja edulliseen hintaan joka päivä. Suomessa Clas Ohlsonilla on 35 myymälää sekä verkkokauppa. Lisätietoja yritys.clasohlson.fi