Clas Ohlson avasi myymälän Jyväskylän keskustaan

Clas Ohlsonin toinen myymälä Jyväskylässä avattiin keskustan Sokoksen ensimmäiseen kerrokseen torstaina 10.11. klo 8.00.

Clas Ohlsonia oli odotettu Jyväskylän keskustaan, ja asiakkaita riitti aamulla jonoksi asti. Ensimmäinen asiakas pääsi leikkaamaan myymälän nauhan yhdessä toimitusjohtaja Sampo Päällysahon ja myymäläpäällikkö Johan Sturkin kanssa.

Jyväskylän keskustan myymälän myyntipinta-ala on noin 955 m² ja sen lähivaikutusalueella asuu noin 30 000 ihmistä. Myymälä työllistää 12 henkilöä.

Clas Ohlsonin toimitusjohtaja Sampo Päällysaho kommentoi myymälän avajaisia:

−Juuri sopivasti jouluisaan kaupankäyntiin avattiin uusi Clas Ohlsonin myymälä Jyväskylän keskustaan Sokoksen kiinteistöön Palokan myymälän kaveriksi. Avausviikonloppuna Jyväskylän myymälöistä saa -20 %:n alennuksen koko valikoimasta, joten nyt on hyvä hetki tulla ostamaan vaikkapa joululahjoja, esimerkiksi kamiinapuhallin levittämään takan lämpöä huoneeseen tai LED-valolla varustettu lämmin pipo ilahduttavat varmasti lahjan saajaa.

Clas Ohlson laajenee

Clas Ohlsonilla on Suomessa Jyväskylän keskustan myymälä mukaan lukien 36 myymälää ja verkkokauppa. Keväällä 2017 avataan myymälä Espoon Tapiolan kauppakeskus AINOAan, Tampereen Ratinan myymälä avataan keväällä 2018 ja Helsingin REDIN myymälä avataan syyskuussa 2018.

Clas Ohlson on kansainvälinen vähittäiskauppaketju. Päivittäin noin 4700 työntekijää yli 200 myymälässä ja toimistoilla kuudessa maassa auttaa ja innostaa ihmisiä tarjoamalla käteviä ja käytännöllisiä ratkaisuja edulliseen hintaan joka päivä. Suomessa Clas Ohlsonilla on 36 myymälää sekä verkkokauppa. Lisätietoja yritys.clasohlson.fi