Coca-Cola ja Coca-Cola Zero -pullojen etiketti muuttaa väriään kylmentyessään

Tänä kesänä Coca-Cola tölkit ja etiketit vaihtavat väriä kylmässä

Kesän viilein innovaatio löytyy Coca-Cola-pullosta

Tänä kesänä Coca-Colan pullot ja tölkit saavat uuden asun teknologian avustuksella. Kesäkuussa markkinoille tulevat tuotteet vaihtavat väriään, kun juoma on nautinnollisen viileää nautittavaksi.

Lämpömusteteknologiaa hyödyntävät pakkaukset tulevat ilahduttamaan kuluttajia sekä Coca-Colan pulloissa että tölkeissä tämän kesä ajan. Edistyksellinen teknologia toimii niin, että pakkaukset reagoivat ympäristön lämpötilamuutoksiin ja paljastavat kuluttajalle visuaalisen yllätyksen kun juoma on nautinnollisen viileää nautittavaksi.

Huoneenlämmössä etiketti näyttää aivan tavalliselta, mutta alkaa vaihtaa väriään pakkauksen viilentyessä 8-asteiseksi. Värit ovat tummimmillaan, kun pakkaus saavuttaa kolmen asteen lämpötilan. Kauppojen hyllyillä uudet etiketit tulevat näkymään Coca-Cola ja Coca-Cola Zero 0,5 ja 1,5 litran pulloissa, sekä suosituissa Coca-Cola ja Coca-Cola Zero 250 ml pikkutölkeissä.

Kuluttajan kesää helpottamassa

Idea värejä vaihtaviin etiketteihin on lähtöisin Australiasta, jossa kuluttajille haluttiin tarjota juuri sopivan viileitä juomia. Täydellinen lämpötila Coca-Colalle on 3 astetta. Coca-Colan maku on parhaimmillaan kylmänä ja kesäiseen asuun pukeutunut pakkaus paljastaa parhaan hetken virkistyä juomasta. Edellinen Australiassa kehitetty innovaatio oli myös Suomessa suureen suosioon nousseet Coca-Colan nimietiketit.

Uudet etiketit ovat osoitus siitä, miten innovointi ja teknologia valloittavat uusia alueita ja tällä tavoin ilahduttavat ja helpottavat kuluttajien arkea. Väriä vaihtavissa lämpötilaetiketeissä kohtaavat uuden ajan pakkausteknologia ja ilahduttava visuaalinen yllätys.

Coca-Cola on koko 130-vuotisen historiansa ajan esitellyt kuluttajille uusia pakkaus- ja tuoteinnovaatioita. Kuluttajien tarpeiden ymmärtäminen ja niihin vastaaminen ovatkin Coca-Colan tuotekehityksen ytimessä.