Keitä vettä älypuhelimellasi!

Lehdistötiedote   •   Touko 20, 2014 14:03 EEST

”Anna hovimestarillesi potkut” - sanoo tuotepäälikkö Robin Vlek. iKettle ei ole pelkästään laadukas vedenkeitin. Se on myös app-ohjattava.

Tämä tarkoittaa, että käyttäjä voi käynnistää keittimen älypuhelimella. Lämpötilan voi myös valita - 65°, 80°, 95° tai 100°. Näin keitin sopii mainiosti eri tee- ja kahvilajikkeiden valmistukseen. Ilmaisella appsilla saa lisäksi muita fiksuja toimintoja, kuten ajastimen aamuteelle ja lämpimänäpidon torkkujen ajaksi.

iKettleä voi myös ohjata perinteisesti laitteesta löytyvillä painikkeilla. Muita toimintoja ovat tyhjiinkiehumissuoja, automaattinen virrankatkaisu ja lämpimänäpitotoiminto.

Robin Vlek työskentelee CoolStuffilla tuotepäällikkönä ja on ostanut iKettlen. Hän on sitä mieltä, että vaikkakin vedenkeitin on ensimmäinen laatuaan, tulee muita vastaavia tuotteita markkinoille pian.

- App-ohjattavat pienkoneet ovat tulleet pysyäkseen. Moni laite kotona ohjataan älypuhelimella lähitulevaisuudessa ja iKettle on vain alkua tälle kehitykselle. Tämä on luonnollisesti yksi syy siihen, että me halusimme tuotteen valikoimaamme.

CoolStuff myy tuotetta aluksi yksinoikeudella.

- Olemme erittäin ylpeitä mahdollisuudesta myydä iKettleä yksinoikeudella Pohjoismaissa ja Saksassa näin aluksi. CoolStuff on tavarantoimittajillemme tärkeä alusta uusien tuotteiden lanseeraamiseen.

iKettle on tilattavissa osoitteessa:

Olemme verkkokauppa, joka myy hauskoja ja innovatiivisia tavaroita, vempaimia, lahjoja ja tekniikkaa. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme markkinoiden hauskimpia, hienoimpia ja kekseliäimpiä tuotteita. Siksi kutsummekin itseämme tavarataivaaksi! Tutustu lisää osoitteessa www.coolstuff.fi.

Kommentit (0)