Kuusi cooleinta trendiä Halloweeninä 2016!

Lehdistötiedote   •   Loka 03, 2016 14:06 EEST

1. Meksikolaista Day of the dead -juhlaa vietetään samaan aikaan Halloweenin kanssa. Hae siitä inspiraatiota, jos haluat erottua joukosta juhlissa! Valitse pitkä mekko tai surrealistisella pääkallojen, luiden ja värikkäiden kukkien yhdistelmällä koristeltu puku. Tyyli pitää tietysti viimeistellä pelottavan coolilla meikillä!

2. Jotkut vuoden suosituimmista puvuista hakevat inspiraatiota elokuvamaailmasta. Supersankariksi pukeutuminen on harvoin väärin, ja vuoden suosikki Batman vs Superman on selvä valinta niille, jotka haluavat yhtenä iltana pelastaa maailman.

3. Star Wars toimii aina, eikä ole kovinkaan yllättävää, että pimeän puolen johtava sithlordi Darth Vader sopii hyvin Halloweeniin. Tietysti on vähintään yhtä coolia pukeutua Yodaksi tai prinsessa Leiaksi!

4. TV-sarjat, kuten The Walking Dead pitävät zombietrendiä yllä. Jos haluat pukeutua kalpeaksi hahmoksi, valinnanvaraa riittää runsaasti. Kaikkea perinteisestä kalpeasta zombiesta zombieprinsessaan, zombiepiraattiin ja zombiekirurgiin (tämä on myös varma tapa päästä käsiksi herkullisiin aivoihin!). Varo, ettei sinua purra!

5. Jos taas olet sitä mieltä, että zombiet ovat vähän värittömiä sinun makuusi, voit hyvin panostaa hulluun ja hohdokkaaseen 80-luvun retrotyyliin. Suuret peruukit, discodiivat ja värikkäät verkkaripuvut saavat sinut taatusti juhlatuulelle! Jos pidät retropeleistä, Super Marioksi tai Tetris-palikaksi pukeutuminen on aina varma valinta!

6. Hauskat ja kummalliset puvut ovat yhä suositumpia – Halloween ei ole enää vain pelottavia pimeitä voimia varten! Pukeudu tanssivaksi virtahevoksi, kammottavaksi torakaksi tai mikset yhdistäisi voimiasi kaverin kanssa ja olisi yhdessä pekoni ja muna?

Olemme verkkokauppa, joka myy hauskoja ja innovatiivisia tavaroita, vempaimia, lahjoja ja tekniikkaa. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme markkinoiden hauskimpia, hienoimpia ja kekseliäimpiä tuotteita. Siksi kutsummekin itseämme tavarataivaaksi! Tutustu lisää osoitteessa www.coolstuff.fi.

Kommentit (0)